Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Soort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk Soort

    Korting op 420shop
    Hoi Goedemorgen

    Ik heb mijn zaadjes van iemand gekregen en heb me geen benul van welke soort het is
    en nu zag ik hier op het forum dat jullei aan de bladeren kunnen schatten welke soort wiet het is
    willen jullie ook een gokje voor mij wagen aub.
    groetjes Sandra
    Attached Files
    God was never on your side..

    #2

    Comment


      #3
      Re: Welk Soort

      OKe dankje voor je info.
      Helaas vragen aan de persoon van wie ik de zaadjes heb kan niet meer en zag hier dat je zo beetje in kon schatten
      wat voor plant het zou zijn dus ik waagde mijn gokje
      Een indica dus ben benieuwd hoe hij smaakt als hij klaar is

      Groetjes Sandra
      Attached Files
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Welk Soort

        Ik ben er uit het is Doublefun nou nog beetje info zoeken er over en ik ben er dankje
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Welk Soort

          op web gevonden



          Double Fun: (Sativa/Indica 25/75%...Citral X Dr. Weedman)
          Citral was added in 1993 as a clone and as seed to the Library of the Positronics Fan Club. This happened with the original variety and cannot be compared with the Citral that appeared later in the market. At first the plant was very popular for indoor use until it was discovered how well suited it was for outdoor growing.
          An early flowering Dr. Weed Man was crossbred with a Citral female carefully selected from seeds. The resulting seeds were then bred to original Citral mother clones which eventually developed into a new species that was stable and fungi resistant. Double fun is a strong psychoactive product that always works and will never bore you! A highly stable variety, very well suitable for both indoor and outdoor growing. Sativa/Indica25/75%
          Looks: Fat buds with white hairs. Smell: Specific, lemon-like smell.
          Taste: Sweet, friendly and authentic.
          Yield outdoors: 250-500gram. Yield indoors: 350-500 gram/m2
          Flower time indoors: 60 days harvest time outdoors: beginning of October.
          Growth traits: Frost-and-fungi-resistant. Effect traits: strong, psychoactive.


          Comment


            #6
            Re: Welk Soort

            Double Fun, dat lijkt mij een goede keus.
            Veel mensen zijn goed te vinden over deze soort.

            Hier een mailtje dat ik een tijd geleden heb gekregen van Wernard.(Vroeger de eigenaar van Positronics)

            Mijn favoriete soort van vroeger is citral die ik onder de naam Double Fun opnieuw in omloop heb gebracht.
            Nomercy verkoopt die soort.

            Geeft een goede inspiratieve high waar de moderne "witte"soorten voornamelijk een soort verdoving geven. Daarbij komt dat al die soorten die overdekt zijn met veel resin allemaal ooit gekruisd zijn met een mindere soort White Widdow (die geeft dat dulle gevoel) en dus allemaal nichtjes van elkaar zijn.

            De kick krijg je juist als je weer iets totaal anders rookt.
            Alleen citral (double Fun) geeft telkens weer die kick ook al rook je die jaren achter elkaar.


            Goede reis!

            Wernard



            Peace

            Comment

            Bezig...
            X