Bladeren knippen ???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • omoordskunk
    Expert Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 93

    #1

    Bladeren knippen ???

    Korting op 420shop
    Ik had een vraagje ik ben nou aan het buiten kweken 4pptjes en 2 nlxjtes
    ben ze aan het verduisteren sins 2 a 3 weken zou ik bladeren eraf kunnen knippen zodat er meer voeding naar de toppen gaat en zo ja hoelang voor de oogst ken ik dat dan doen en hoeveel bladeren ?

    Alvast bedankt Kweekse allemaal
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: Bladeren knippen ???

    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • Dissi
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 512

      #3
      Re: Bladeren knippen ???

      Niet doen, je plant haalt net voeding uit je bladeren als je plant er tekort zou hebben.
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Bladeren knippen ???

        Je knipt pas bladeren bij de oogst.....die dingen zitten eraan met een reden.

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Bladeren knippen ???

          Blad is de motor van je plant, afblijven dus.
          Ik snoei wel eens de onderse takken van planten weg om er lucht in te krijgen. (schimmel) En die onderste takken krijgen toch vrijwel geen licht.
          Maar anders, afblijven dus. Een overtollig blad laat de plant zelf wel vallen.

          Succes, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Ganjafarmer010
            Advanced Stoner
            Member
            • May 2011
            • 54

            #6
            Re: Bladeren knippen ???

            Ik neem aan dat je nu genoeg zekerheid hebt om het dus niet te doen!
            Suc6 met je oogst!

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: Bladeren knippen ???

              zal het zeer zeker niet doen nee

              Comment

              • Mr Jonko
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 79

                #8
                Re: Bladeren knippen ???

                ik zou ze niet knippen ma laat je vooral niet beinvloeden door de info die ganjafarmer010 los laat: als je het mij vraagt is dat er een van de jutten



                yoooo

                Comment

                • Peterww
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 492

                  #9
                  niet doen.

                  Mr Jonko;ik zou ze niet knippen ma laat je vooral niet beinvloeden door de info die ganjafarmer010 los laat: als je het mij vraagt is dat er een van de jutten

                  Waar heb je het toch over..
                  Last edited by ceBep; 22 June 2011, 21:36. Reden: dubbel post, quote aangepast
                  Is het glas halfleeg of halfvol?

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Bladeren knippen ???

                    Dat wil ik ook wel ff weten Mr.Jonko.......vaag en onsamenhangend berichtje.

                    Comment

                    • Ganjafarmer010
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • May 2011
                      • 54

                      #11
                      Re: Bladeren knippen ???

                      Ja Mr Jonko, waarom praten we hier over jutten?
                      Ik ben geen Jo..! Wat een nare opmerkingen! Zijn er al meer klachten binnen gekomen, of ben ik de enige die zich stoort aan Mr Jonko??

                      Comment

                      Bezig...