Heb ik een wietplantje met twee geslachten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietplantje14
    Stoner
    Member
    • Aug 2022
    • 23

    #1

    Heb ik een wietplantje met twee geslachten?

    Korting op 420shop
    Goedemorgen allemaal,

    gisterochtend bij het controleren van mijn plantjes zag ik de eerste bloeihaartjes verschijnen. Sindsdien schieten mijn plantjes de lucht in en zien ze er super uit.

    vanmorgen zag ik bij één van mijn plantjes bij een internode iets dat leek op twee balletjes. Voor de rest wel enkel bloeihaartjes. Zijn dit balletjes? Heb ik een wietplantje met twee geslachten?

    Moet ik deze zo snel mogelijk weghalen?

    Alvast bedankt voor jullie tips!
    Attached Files
  • Wietplantje14
    Stoner
    Member
    • Aug 2022
    • 23

    #2
    Heb ze er in ieder geval uitgeknipt en gelijk ook een nieuw zaadje in het water gekiemd voor mocht ik deze weg moeten doen.

    Ik hoop dat het goed komt, want dit was mijn mooiste plantje..

    Comment

    • NewNoobie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 2070

      #3
      Ik zie ballen. Weg ermee

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Weg doen je bestuif heel de buurt er mee het zijn ballen
        God was never on your side..

        Comment

        • GroteTop
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Mar 2021
          • 12

          #5
          Duidelijk een mannetjes plant, heb je niet zo veel aan weg ermee of ergens in het bos planten en kijken wat er gebeurt

          Comment

          • NewNoobie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 2070

            #6
            Of als je iemand zijn gorilla grow ziet er naast planten😅😂🤭

            Comment


            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Dit is geen serieuze opmerking😉

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ik geloof er helemaal niks van!!! Waar de mond van vol is!!! Gelukkig komen er in Nederland geen gorillas voor, wel guerillas!!

            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Kunichika 🤣
          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #7
            En staatie nog?
            God was never on your side..

            Comment


            • Wietplantje14
              Wietplantje14 commented
              Editing a comment
              Ik durfde het toch niet aan en heb haar weggegooid.. haar zusjes doen het wel heel goed en zitten volop in de bloei!
          Bezig...