bijna klaar ?????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • willem m
    Senior Stoner
    Member
    • May 2010
    • 48

    #16
    Re: bijna klaar ?????

    ze hebben totaal 12 weken gestaan.
    de breeder geeft 8 tot 9 weken aan, terwijl ze pas na 4 weken de eerste tekenen van bloeivorming vertonen

    Comment

    • Farming
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2011
      • 115

      #17
      Re: bijna klaar ?????

      Oorspronkelijk geplaatst door bbryann
      zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zonde had cker het 5 dubelle vanaf kunne komen de laatse 2 weken worde de toppe dik je knipt hm nu terwijl de beste tijd net begon
      Laten we voor het gemak zeggen dat zijn toppen 5cm breed waren. Wou je zeggen dat ze nog eens 45cm breder konden worden? Ik denk dat hij het goed heeft gedaan.
      sigpic

      Comment

      • member10463
        Banned
        • Sep 2010
        • 510

        #18
        Re: bijna klaar ?????

        mooi resultaat , hadden nog een weekje meer gemogen
        spijtig dat die breeders info van geen kanten klopt
        en natuurlijk dom van mij op te merken dat ze iets langer mochten staan
        ik was wat laat

        ik ben blij voor je dat je een goed rokertje eraan overhoudt met compacte toppen

        en hoe smaakt ie ?


        willem m , mooi gedaan man!

        Comment

        • lange1908
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Nov 2010
          • 543

          #19
          Re: bijna klaar ?????

          Maar daar zit dan dikwijls de vergissing die velen maken... Breeders praten meestal over BLOEIweken. en niet over totaal aantal weken tot oogst. Dus als je vanaf de feitelijke bloei begint te tellen zal je daar, met een week of twee verschil, in de buurt zitten.
          (blijft nog altijd zaad hé en verschilt van omgeving tot omgeving, kweker tot kweker) ....En ja, breeders zijn vantijds iets té optimistisch... ghéhéhé


          Algemene signalen van rijpheid die de plant geeft (minder drinken, vergeling blad) én trichomen checken (% milky/amber) is de beste manier voor oogst op het piekmoment. Met simpelweg rekenen van weken werk je blindelings. En dan komt een even belangrijke stap... drogen én curen... en dan

          Veel succes verder!


          Greetz

          de lange

          Comment

          • Peterww
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 492

            #20
            Re: bijna klaar ?????

            Opzich een leuke opbrengst! hou er rekening mee dat er een 1/5 droog van over blijft.

            Klein rekensommetje; 270/5 = 54 gram.

            Grtz.
            Is het glas halfleeg of halfvol?

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #21
              Re: bijna klaar ?????

              u heefd een leuk kweekje gedraait

              Comment

              • willem m
                Senior Stoner
                Member
                • May 2010
                • 48

                #22
                Re: bijna klaar ?????

                thx voor de reacties.
                op zich vind ik de auto flower plant wel leuk voor te kweken. lekker snel resultaat buiten, makkelijk te knippen.
                maar toch houd ik meer van de grote planten.
                Ik gebruik de autoflower dan ook om de dode ruimte in de kas op te vullen, omdat er voor 5 grote geen plaats is.

                Comment

                Bezig...