Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jaewl
    Retired
    • Jun 2011
    • 8

    #16
    Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

    De plant komt uit mijn eigen tuin .

    @Groenvingers: De bovenste bladeren zijn inderdaad meer geribbeld dan de andere..

    Hier npg wat foto's:
    IMG_2223.jpgIMG_2224.jpgIMG_2225.jpg

    Ben ook benieuwd wat het gaat worden en begin er ook steeds meer aan te twijfelen of het wel een cannabis plant is, toch ik ze toch ga blijven verzorgen en een kans wil geven aangezien ze stilletjes aan toch begint te bloeien..

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

      Als dat cannabis is vreet ik me oogst op, ghehehe

      Volgens mij is dat kattesnor (cleome hassleriana)
      Last edited by monty; 10 July 2011, 23:19.

      Comment

      • Mr.Zip
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 254

        #18
        Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

        alle begin is moeilijk

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #19
          Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

          Oorspronkelijk geplaatst door monty
          Als dat cannabis is vreet ik me oogst op, ghehehe
          En dan schuif ik bij je aan....

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #20
            Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

            Last edited by misto; 11 July 2011, 09:16. Reden: foutje
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • Jaewl
              Retired
              • Jun 2011
              • 8

              #21
              Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

              Dus mijn vermoeden is juist?Ga ze toch blijven verzorgen en zien wat er dan wel uitkomt, desnoods maken we er thee van . Alle begin is moeilijk inderdaad, maar dit is al het tweede jaar achter elkaar dat het mislukt

              Comment

              • misto
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 1011

                #22
                Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

                het schijnt een helende plant te zijn dus dat is mooi meegenomen.... misschien snel wat zaaien? ^^
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #23
                  Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

                  Als ik de bloeitop op foto 4 van 6 dagen geleden bekijk dan rest er maar een conclusie: dat is geen wietplant. Als je snel bent kun je nu nog (auto)flowers zaaien. Dan heb je in ieder geval nog iets te oogsten in het najaar.

                  Comment

                  • Jaewl
                    Retired
                    • Jun 2011
                    • 8

                    #24
                    Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

                    Ga straks om auto's dan maar, dan hebben ze mij toch weer goed liggen gehad. Wel gek want de rest van de zaadjes zijn allemaal overduidelijk mannetjes geworden.. Toch maar naar een andere shop deze keer . Bedankt voor de reacties, topic mag dan ook dicht en hopelijk tot in het volgende kweekverslag

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #25
                      Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

                      Ik stuur je een p.m. in verband met mijn zaden overschot.

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #26
                        Re: Onzekerheden bij mijn eerste vrouwelijke plant.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jaewl
                        Bedankt voor de reacties, topic mag dan ook dicht en hopelijk tot in het volgende kweekverslag
                        Bij deze...

                        Comment

                        Bezig...