Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel stress
Collapse
X
-
Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st
zien er redelijk uit,maar in wat voor grond staan ze want de bladeren krullen een beetje naar binnen -
Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st
overvoeding,en lage lv,maar als ze blijven groeien komt het wel goed.Comment





Comment