Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk om een keuze te maken... Omkappen of nog eventjes wachten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moeilijk om een keuze te maken... Omkappen of nog eventjes wachten?

    Korting op 420shop
    Hoihoi,

    vind het dit jaar wat lastiger om in te schatten of ze om zou mogen ja/nee, voorgaande jaren waren de haartjes een stukje bruiner icm de trichomes.

    Trichomes zijn nu milky en wat amberkleurig, daarintegen zijn de stampers merendeel bekleed met witte haren.


    Heb er een fotootje bijgeschoten, hoop dat jullie mij goed advies kunnen & willen geven !
    Vriendelijk bedankt alvast,

    Kusjes Sonic
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Je weet hoe amberder hoe meer moe je er van wordt als je het rookt. Je gebruikt het als medicijn dus zou ik eerder zeggen wat amberder, maar aan de andere kant wordt het weer slechter dus zou ik de toprot in de gaten houden en daar een welovertrefrende beslissing nemen😉

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door NewNoobie View Post
      Je weet hoe amberder hoe meer moe je er van wordt als je het rookt. Je gebruikt het als medicijn dus zou ik eerder zeggen wat amberder, maar aan de andere kant wordt het weer slechter dus zou ik de toprot in de gaten houden en daar een welovertrefrende beslissing nemen😉
      Thanks voor je snelle Reply

      Heb afgelopen week helaas een stukje top moeten wegknippen ivm rot, lijkt weg te blijven nu.

      Echter zit ik een beetje met de "geschatte oogsttijd" van half oktober wat ze aangeven, en een beetje in dub vanwege de witte haren (weet dat trichomes lijdend zijn)..
      Wellicht nog een paar dagen wachten en dagelijks checken.

      zou jij ze nu al omkappen of zeg je ook wacht nog een paar dagen of een weekje?

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Afhankelijk van de gezondheid van uw plant en hoeveel je aan het verliezen bent door rot zou ik langer proberen te wachten.

        Maar als je ziet dat je meer rot moet wegknippen dan dat je er iets van overhoud is knippen zeker niet slecht..

        Fuck de haardjes kijk naar de trichromen. Begint het rot teveel te worden (groeit van binnen naar buiten) knippen dan.

      #4
      Wachten

      Comment

      Bezig...
      X