hollands hoop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wappie
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 30

    #16
    Re: hollands hoop

    ja bedankt

    Comment

    • wappie
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2011
      • 30

      #17
      Re: hollands hoop

      hoi hier nog een paar foto's van mijn planten.
      zijn ze al bezig met de bloei?
      en moet ik ze nu beschermen tegen het slechte weer? onder een afdak ofzo heb ruimte genoeg.
      en ik geef ze nu ferro bloeibooster en biocrop.
      gr wappieDSC_2072.jpgDSC_2073.jpgDSC_2075.jpg

      Comment

      • nowv
        Expert Stoner
        Member
        • May 2011
        • 88

        #18
        Re: hollands hoop

        volgens mij zijn ze aan het beginnen met de bloei maar ik zie nog geen topvorming. je kan ze afdekken door mniddel van een afdakje ja, dat doe ik ook. ik doe het vooral gewoon voor de zekerheid. liever het zekere voro het onzekere.

        Comment

        • wappie
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 30

          #19
          Re: hollands hoop

          oke bedankt zet voor de zekerheid onder mijn overkapping.

          Comment

          • wappie
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2011
            • 30

            #20
            Re: hollands hoop

            hallo hier nog een paar foto,s van mijn planten.
            heb ze momenteel onder een afdak staan vanwege harde wind en regen,heb al 1 waar een tak is van afgebroken.
            kunnen jullie zien hoelang het nog ongeveer duurt wanneer ik ze kan oogsten.
            en ik geef ze nu ferro pk booster verrijkt. hoelang moet ik hier mee doorgaan?
            b.v.d wappieDSC_2081.jpgDSC_2082.jpgDSC_2083.jpgDSC_2088.jpgDSC_2090.jpg

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: hollands hoop

              Zo te zien moeten die nog wel een weekje of zes, zeven.
              Het schema van Ferro kun je op de site van Ferro vinden.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • wappie
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2011
                • 30

                #22
                Re: hollands hoop

                bedankt, dus duurt nog wel even.
                het is hier nu al een paar dagen heel slecht weer,ze staan nu al 3 dagen onder dak, krijgen nu dus geen goed licht,kan dit kwaad?
                zodra het mooi weer is zet ik ze direct weer buiten.

                Comment

                • wappie
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jul 2011
                  • 30

                  #23
                  Re: hollands hoop

                  hier nog een paar foto's
                  gaat de goeie kant uit volgens mij.
                  vraagje kan ik ze nu ook nog knakken? ivm de hoogte van mijn afdak.
                  gr wappieDSC_2103.jpgDSC_2106.jpgDSC_2107.jpgDSC_2108.jpg

                  Comment

                  • wappie
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 30

                    #24
                    Re: hollands hoop

                    vandaag een mooie dag, veel zon voor de plantjes.
                    heeft iemand nog goeie tips om ze te beschermen tegen het slechte weer,wat er volgens mij weer aankomt.
                    ze worden een beetje te groot voor onder mijn afdak.DSC_2103.jpgDSC_2108.jpgDSC_2115.jpgDSC_2118.jpgDSC_2120.jpgDSC_2122.jpgDSC_2112.jpgDSC_2114.jpgDSC_2106.jpgen is het dan verstandig om er een paar spaarlampen op te schijnen,of heeft dit helemaal geen zin.
                    bvd wappie

                    Comment

                    • wappie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2011
                      • 30

                      #25
                      Re: hollands hoop

                      iemand nog tips voor mijn laatste vragen? zou toch zonde zijn dat deze planten naar de kl.. zouden gaan.
                      dank wappie.

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #26
                        Re: hollands hoop

                        Preventief spuiten met Bayer Teldor (tegen schimmel) evt met Goldstar Protector (vanwege de silicium)

                        En nu natuurlijk extra fosfor en kali geven. PK 13-14 bv.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        • wappie
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 30

                          #27
                          Re: hollands hoop

                          PK 13/14 geef ik elke dag, dus dat zit wel goed,zal even kijken voor dat andere spul kun je dat gewoon bij een bouwmarkt kopen?
                          gr wappie

                          Comment

                          • nowv
                            Expert Stoner
                            Member
                            • May 2011
                            • 88

                            #28
                            Re: hollands hoop

                            als ze te groot worden kan je beter en touw(beste een veter ofzo) om de stam doen en de plant iets schuin richting de grond trekken. knakken kan je beter niet doen in de bleoi

                            Comment

                            • wappie
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jul 2011
                              • 30

                              #29
                              Re: hollands hoop

                              hoi. bij 2 van mijn planten gaan er heel veel bladeren dood,gele of bruine kleur.
                              weet iemand misschien wat dit is geef ze elke dag voeding.bloei a, bloei b, biocrop, bloeibooster verrijkt. (ferro)
                              en ook de juiste hoeveelheid wat is aangegeven op de voeding.
                              krijgen ze nu teveel of te weinig, of hoort dit gewoon zo omdat mischien de planten op hun einde komen.

                              bvd wappie

                              ps bij 2 planten heb ik dit probleem niet.

                              zie foto'sDSC_2143.jpgDSC_2144.jpgDSC_2145.jpg

                              Comment

                              • wappie
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jul 2011
                                • 30

                                #30
                                Re: hollands hoop

                                wie kan mij helpen jongens, plant begint steeds meer dode bladeren te krijgen.

                                Comment

                                Bezig...