hollands hoop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • F smoker
    Retired
    • Dec 2009
    • 14

    #31
    Re: hollands hoop

    Volgens mij maken de dode bladeren niet uit hij begint ook aan zijn eind van de bloeiperiode te raken als de toppen maar niet geel zijn wat een monsters zijn het trouwens ziet er heerlijk uit succes!

    Comment

    • PotForLol
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2011
      • 33

      #32
      Re: hollands hoop

      Wow die zien er echt goed uit man doe zo voort! +1

      Comment

      • wappie
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2011
        • 30

        #33
        Re: hollands hoop

        pff valt mee dus, ik dacht al het zal toch niet waar zijn.
        hier nog een paar foto's.
        ben benieuwd wat jullie er van vinden.DSC_2127.jpgDSC_2122.jpgDSC_2129.jpg

        Comment

        • Lekker Plantje
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2011
          • 43

          #34
          Re: hollands hoop

          Mooie dames zijn het
          Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

          Comment

          • wappie
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2011
            • 30

            #35
            Re: hollands hoop

            hallo nou krijg ik bij 1 plant wat wit spul op de toppen. weet iemand wat dit is??DSC_2177.jpgDSC_2178.jpgDSC_2179.jpgDSC_2180.jpgDSC_2181.jpg

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #36
              Re: hollands hoop

              Botrytus, kan de kliko in.

              Comment

              • wappie
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2011
                • 30

                #37
                Re: hollands hoop

                pfff nou mooi klaar mee dan. maar vernietigen dan.

                Comment

                • wappie
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jul 2011
                  • 30

                  #38
                  Re: hollands hoop

                  hoi zijn de dames bijna klaar om te oogsten?
                  bvd wappieDSC_2182.jpgDSC_2183.jpgDSC_2184.jpgDSC_2185.jpgDSC_2186.jpg

                  Comment

                  • Jori1993
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 90

                    #39
                    Re: hollands hoop

                    Mijne staan er ook zo bij.
                    Zou nog een paar weekjes wachten.
                    Tot 3 kwart van de haren bruin zijn.
                    Of kijk even naar je trichromen.

                    Comment

                    • wappie
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jul 2011
                      • 30

                      #40
                      Re: hollands hoop

                      oke bedankt wacht ik nog effe

                      Comment

                      • Vadertje
                        Special member
                        Lucky Member
                        • Jun 2011
                        • 847

                        #41
                        Re: hollands hoop

                        nop ze moeten nog effe en bij de foto's stukie na boven ziet uit als meeldauw
                        sigpic

                        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                        Comment

                        • wappie
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2011
                          • 30

                          #42
                          Re: hollands hoop

                          hoi vadertje welke foto bedoel je,waar misschien meeldauw op zit?
                          gr wappie

                          Comment

                          • wappie
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2011
                            • 30

                            #43
                            Re: hollands hoop

                            hoi. ik vandaag de eerste plant van de vier geoogst.
                            en ze liggen nu te drogen in mijn hok. voor de kenners doe ik het op deze manier goed,of moet het anders.
                            de lv is overdag ongeveer 65 en s'vonds 75 a 80.
                            heb er wel een ventilator in hangen voor ventilatie,ik kan ze niet in mijn woning hebben ivm stank en kleine kinderen.
                            hoop dat het goed is.
                            gr wappie
                            ps zie foto'sDSC_2187.jpgDSC_2188.jpgDSC_2189.jpg

                            Comment

                            • dafken
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jun 2011
                              • 28

                              #44
                              Re: hollands hoop

                              Mooie oogst, alleen heel spijtig dat je ze al geknipt hebt.
                              Is veel beter om volledige takken omhoog te hangen. Dan kan het Chlorofyl beter afbreken en omzetten in suikers. Krijg je zoeter wiet. Ook zullen de planten dan extra THC aanmaken. Ze weten nog niet dat ze dood zijn.

                              Comment

                              • wappie
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jul 2011
                                • 30

                                #45
                                Re: hollands hoop

                                oh dacht toch echt dat het op deze manier moest het knippen dan bedoel ik.
                                maar ik heb nog 3 kan altijd 1 op die manier proberen. baat het niet het schaad ook niet.
                                Last edited by wappie; 10 October 2011, 21:03.

                                Comment

                                Bezig...