vraagje voor de oude rotten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yipz
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 115

    #1

    vraagje voor de oude rotten

    Korting op 420shop
    stel, eff hypotetisch

    Ik heb 1 plant buiten staan,
    hoeveel opbrengst krijg ik daarvan?
    nat - en drooggewichten aub


    mvg
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: vraagje voor de oude rotten

    Ligt aan vele factoren, da's echt niet te zeggen zo.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • yipz
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 115

      #3
      Re: vraagje voor de oude rotten

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
      Ligt aan vele factoren, da's echt niet te zeggen zo.
      nou ja, neem nu, een beestje van 1.70 groot, buiten, in volle grond gegroeid, met tamelijk wat zon

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: vraagje voor de oude rotten

        Soort? Leeftijd? Voor mij onmogelijk om te bepalen, mss dat iemand anders zo goed is.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • yipz
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 115

          #5
          Re: vraagje voor de oude rotten

          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
          Soort? Leeftijd? Voor mij onmogelijk om te bepalen, mss dat iemand anders zo goed is.
          hmm, eerste keer dat ik hier ben, heb het plantje gekregn van m'n broer, weet dus nie welke soort wil kijken of het wel nuttig is het door de winter te laten komen, het is pas gezaaid eind juli, en is dus nog niet al te groot, :p.

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #6
            Re: vraagje voor de oude rotten

            Je hebt 'm dus buiten staan? Zet hem dan tijdig binnen als je 'm groter wilt hebben (in een kweekkast / kweektent bv) anders zal hij in de bloei schieten (midden/eind september)
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • yipz
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 115

              #7
              Re: vraagje voor de oude rotten

              wel, hij staat momenteel 12H/dag buiten, 12 binnen, heeft dus altijd lekker warm, :p
              wel, ik vermoed dat je de soort niet zult kunne afleiden als de zaadjes 6 eur /stuk kostten.
              ik had een ideetje,

              ik heb nog ergens een schuurtje staan, ergens bij m'n opa, die altijd even vriendelijk is, als ik daar nu een hok van van maak, lekker geïsoleerd, met verwarming en potten water ernaast,(verdampen-- vochtigheid op peil houden), tl buis erboven, zou ik de dame dan volwassen krijgen?

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #8
                Re: vraagje voor de oude rotten

                Je plant krijgt dus 24 uur licht?
                Als ik het goed begrijp ben je van plan je plant verder te laten groeien binnen (of in de schuur?)

                Je kan van een schuur vast wel een kweek hokje maken (Zorg wel voor genoeg verse lucht)

                Peace

                Comment

                • yipz
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 115

                  #9
                  Re: vraagje voor de oude rotten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                  Je plant krijgt dus 24 uur licht?
                  Als ik het goed begrijp ben je van plan je plant verder te laten groeien binnen (of in de schuur?)

                  Je kan van een schuur vast wel een kweek hokje maken (Zorg wel voor genoeg verse lucht)

                  Peace
                  nou, momenteel is het nog 12 uur klaar, 12 donker, maar altijd lekker warm, in het zonnetje of naast warmwaterleidingen

                  ben nog aant nadenken hoe ik het zal doen, :p

                  maar eff een vraagje, heb jij al plantjes geoogst?
                  indien ja: hoeveel opbrengst( droog) had je ongeveer?

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #10
                    Re: vraagje voor de oude rotten

                    Ben momenteel bezig aan mijn eerste buitenkweek dus ik kan je niet helpen.
                    Kan van 100 tot 200 gram zijn, ook meer Who Knows, hangt van veel af.

                    12uur licht 12 uur donker is bloei, ze gaat dus beginnen bloeien...

                    Als je haar groter wilt laten worden en binnen wilt afbloeien zal je haar op 18/6 of 24 zetten

                    peace

                    Comment

                    • yipz
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 115

                      #11
                      Re: vraagje voor de oude rotten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Ben momenteel bezig aan mijn eerste buitenkweek dus ik kan je niet helpen.
                      Kan van 100 tot 200 gram zijn, ook meer Who Knows, hangt van veel af.

                      12uur licht 12 uur donker is bloei, ze gaat dus beginnen bloeien...

                      Als je haar groter wilt laten worden en binnen wilt afbloeien zal je haar op 18/6 of 24 zetten

                      peace
                      oh, owkidoki, zal moeten beginne met bouwen

                      Comment

                      • leo
                        Retired
                        • May 2008
                        • 659

                        #12
                        Re: vraagje voor de oude rotten

                        tussen de 1gr en 1,5 kilo maar alles hangt af van het geen wat al genoemd is. ik denk als je een redelijk plantje hebt dat het gemiddelde rond de 100 a 200gr ligt als je wat dingen er over leest. maar goed het hangt allemaal af van soort omstandigheden en de tijd cq vakmanschap die je er in steekt.

                        Comment

                        Bezig...