Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlekken op mijn wiet plant ¿¿¿¿¿

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vlekken op mijn wiet plant ¿¿¿¿¿

Korting op 420shop
    Hallo ik heb een vraag er staan een paar wiet planten in een pot 5 liter ongeveer ze krijge geen voeding van de growshop maar gwn van de normale plante winkel en van die mest sticks die je in de grond moet steke die van zelf oplossen
    Maar twee van mijn planten hebben bruine kleinne vlekjes op het blad zitten.
    Heb er ook twee die in de volle grond staan maar daar zijn de vlekke veel groter,
    weete jullie miss wat het is hier een paar foto's

27072011102.jpg27072011105.jpg

Alvast bedankt

Re: Vlekken op mijn wiet plant ¿¿¿¿¿

Foto 1 lijkt me eerder gevolg van incectenvraat. Foto twee doet meer aan en Mg tekort denken. Geheel zeker ben ik me echter niet.

Comment

Foto 1 is idd insecten schadebeeld, namelijk van de wants....

Comment

oke en wat kan ik er aan doen ¿

en ik heb nog een vraag kan ik ze nu nog verduisteren ¿ of zegge jullie laat ze nu maar lkkr groeien en wachten tot de dage korter worden
        Last edited by ceBep; 29 July 2011, 11:43. Reden: dubbelposten, gebruik de bewerk functie om iets toe te voegen

Comment

zie hem eerst maar is gezond tekrijgen.
          Je heb wantsen kijk even op het forum voor wat je er aan kan doen.
          Daarnaast een pot van 5 liter is wel klein he...
          God was never on your side..

Comment

Ik heb vandaag de plante in gespote met insecte spray.
            Van pokon uit de plante winkel dus niet in een growshop gehaald.
            En voeding van pokon voor de bloei dat moet tog ook wel gaan.
            En voordie in de volle grond staan zei monty dat het een MG tekort is
            maar daar kan ik niks voor vinde in de plante winkel dus ja dat laat ik maar gwn zo gaan hoop dat het goed zal gaan.

Hier een paar foto's van me plantjes

01082011106.jpg01082011107.jpg01082011108.jpg01082011109.jpg01082011110.jpg01082011114.jpg01082011113.jpg

Comment

trouwens weet ook niet wat voor soort het is heb de zaadjes van iemand gehad.

En de eerste twee foto zijn de planten die eind mei naar buiten zijn gegaan
              en de andere heb ik later late ontkieme en zijn begin juni naar buite gegaan dus die zijn ook wat kleiner
              Last edited by jwz0181; 2 August 2011, 15:47.

Comment

Maar mijn vraag is nog steeds kan ik ze nu nog verduisteren( als de insecten plaag weg is ) want ze geven al teken van voorbloei

En bella donna niks mis mee een pot van 5 liter doe het al een tijdje zo 3 jaar.
                En waar die twee groten in zitte zijn groter miss 6 a 7 liter scheelt niet veel.

Comment

ja verduisteren indien mogelijk
                  en probeer volgens jaar is voor de verandering 1 plant per 50 liter speciekuip... wel ff gaatjes boren van te voren "drainage"
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Ok bedankt voor je reactie

Maar heeft dat veel zin want nu zitte de planten die eind mei naar buite gingen al bove 1.20/1.30 of krijg je dan dikkere toppen omdat ze dan meer voeding krijgen ofzow

Comment

Bezig...
                    X