Buitenwiet 4 white widows

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yvesj
    Senior Stoner
    • Jul 2011
    • 34

    #1

    Buitenwiet 4 white widows

    Korting op 420shop
    Hoi, ik heb nu 4 white widows buiten staan.
    Het is de eerste keer dat ik dit doe.
    Heb zelf de zaadjes ontkiemt enz
    Ben ze sinds vandaag Terra Flores aan het geven.
    Ben eens benieuwd wat het word.
    Zal ff foto bijvoegen hoe ze er nu bijstaan.
    DSCN2673.jpgDSCN2674.jpg
    Kan mij nog iemands tips geven?
    En heeft er iemand ervaring met een kweektent 120/120/200 600w lampje?

    Greetz Yves
  • Vadertje
    Special member
    Lucky Member
    • Jun 2011
    • 847

    #2
    Re: Buitenwiet 4 white widows

    mooieplantjes kun je mess ook foto van korterbij maken? zodat we kunnen kijken of er al bloei in zit?
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    Comment

    • yvesj
      Senior Stoner
      • Jul 2011
      • 34

      #3
      Re: Buitenwiet 4 white widows

      Hier de foto's van dichterbij
      DSCN2675.jpgDSCN2676.jpg

      Comment

      • Vadertje
        Special member
        Lucky Member
        • Jun 2011
        • 847

        #4
        Re: Buitenwiet 4 white widows

        ik zie zelf niks zitten
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment

        • yvesj
          Senior Stoner
          • Jul 2011
          • 34

          #5
          Re: Buitenwiet 4 white widows

          Dus nog ff wachten met bloeivoeding

          Comment

          • HR83
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 1046

            #6
            Re: Buitenwiet 4 white widows

            Mooie tuin man

            ziet er lekker uit yvesj

            succes

            ps.. staat nog nix in de bloei!
            __________________________________________________ ______________

            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


            sigpic

            Comment

            • yvesj
              Senior Stoner
              • Jul 2011
              • 34

              #7
              Re: Buitenwiet 4 white widows

              Klopt Hr, zal wel over een weekje of 3 beginnen met de bloei hoop ik

              Comment

              • ullys
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jul 2011
                • 395

                #8
                Re: Buitenwiet 4 white widows

                nieuwe fotos please
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                sigpic

                Comment

                • yvesj
                  Senior Stoner
                  • Jul 2011
                  • 34

                  #9
                  Re: Buitenwiet 4 white widows

                  Foto074.jpgFoto075.jpg nieuwe pico's

                  Comment

                  • Mr.Zip
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2010
                    • 254

                    #10
                    Re: Buitenwiet 4 white widows

                    hoop dat je ze binne zet of word moeilijk zal laat bloeier worden okt

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #11
                      Re: Buitenwiet 4 white widows

                      deze plant bloeit nu toch,denk zeker al 1 week,gezien de vormende topjes!
                      ocktober zal ind oogst pas zijn!
                      maar we hopen op n goed najaar,vanwege de shit zomer!en dan kon dit nog wel eens n verrassing geven

                      Comment

                      • easysativa
                        Retired
                        • May 2011
                        • 148

                        #12
                        Re: Buitenwiet 4 white widows

                        inderdaad , ik heb ook een goed gevoel over september/oktober

                        Comment

                        • yvesj
                          Senior Stoner
                          • Jul 2011
                          • 34

                          #13
                          Re: Buitenwiet 4 white widows

                          Ja ik hoop en denk dat we een goed najaar krijgen
                          Weet iemand hoeveel je van zo een plantjes afhaald?

                          Comment

                          • yvesj
                            Senior Stoner
                            • Jul 2011
                            • 34

                            #14
                            Re: Buitenwiet 4 white widows

                            Foto076.jpg de bloei Foto076.jpg

                            Comment

                            • gijs
                              Senior Stoner
                              Member
                              • May 2011
                              • 41

                              #15
                              Re: Buitenwiet 4 white widows

                              very nice!!
                              If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                              Comment

                              Bezig...