Net beginnend met kweken !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Benjani
    Banned
    • Aug 2008
    • 13

    #16
    Re: Net beginnend met kweken !!

    Nee, ik kan het ook niet bij die vriend neerzetten, bijde vanwege het feit dat we nog bij onze ouders wonen, en die niet zitten te wachten op een wietplant(je)
    dus ja.. helaas moeten we het dan doen op een andere manier.
    Ik denk dat ik nu gewoon maar wacht tot volgend jaar, en dan op de juiste tijd ga beginnen.

    Als het zover is, zal ik het zeker zeggen, en jullie up to date houden, zoveel mogenlijk.

    peace

    Comment

    • FCZ-FCZ
      Retired
      • Sep 2008
      • 18

      #17
      Re: Net beginnend met kweken !!

      Hoe duur kost zo'n kweek kastje dan, gaan dat echt gekke bedragen worden of kun je voor een paar tientjes klaar zijn (hoeft niet het beste van het beste natuurlijk)

      Cheers

      Comment

      • Smokey
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2007
        • 2488

        #18
        Re: Net beginnend met kweken !!

        Zo een kastje hoeft niet speciaal duur te zijn.
        In een paar winkels kan je het hout op de juiste maat laten zagen, jij moet het gewoon nog in elkaar timmeren.

        Peace

        Comment

        • FCZ-FCZ
          Retired
          • Sep 2008
          • 18

          #19
          Re: Net beginnend met kweken !!

          Ja maar dat is het probleem, als je geen voorstelling hebt hoe het eruit moet zien enz kun je timmeren maar helpt het niks hehe.

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #20
            Re: Net beginnend met kweken !!

            Gewoon een kastje, zo moeilijk is dat toch niet in te denken? Er zullen best wat voorbeelden hier op het forum staan.

            Denk aan 't TV kast, nachtkastje ofzo. Gewoon 'n soort 'open' kubus waar je 'n deurtje voorhangt bijvoorbeeld. Al zou ik 'm dan wel hoger maken (planten groeien aardig de hoogte in).
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            • FCZ-FCZ
              Retired
              • Sep 2008
              • 18

              #21
              Re: Net beginnend met kweken !!

              Ja dat bedoel ik juist, een kastje timmeren oke, maar je moet met verschillende dingen rekening dus vandaar dat ik het vroeg.

              Comment

              Bezig...