Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mening gevraagd...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mening gevraagd...

    Korting op 420shop
    Een aantal maanden verder vraag ik me af hoe prima dat mijn plant er uit ziet, aangezien ik op internet alleen maar kleine plantjes zie ..kan ik dit niet vergelijken..
    ..De grote(1 meter 15 hoog en 1 meter breed) is sins 15 mei boven de grond en die heb ik 4 keer getopt....de kleine met scherpe bladeren...is een stek van de grote(maand later) ....en de kleine met bredere bladeren is andere genetica(1keer getopt)...een kush meen ik..die is een goede maand oud, ik ben nu 1,5 week aan het verduisteren...
    ps: dit is mijn 1e keer ... voeding: hypro terra ...(bloei en groei) aarde: plagron light mix ...
    geef je mening eens..
    Dank
    Herborist




    .Afbeelding 071.jpgAfbeelding 076.jpgAfbeelding 072.jpgAfbeelding 073.jpg
    .

    #2
    Re: mening gevraagd...

    Zien er goed uit hoor!

    internet... kleine plantjes? dan zoek je best nog wat verder, kunnen nog een pak groter worden

    Comment


      #3
      Re: mening gevraagd...

      dank
      ...ja ik kon geen fatsoenlijk kweekverslagje vinde van plants die van die zelfde maat zijn als mijn grootste....alleen wat plaatjes hier en daar....maar daar weet ik niet eens zeker van of die wel in ons kikkerland klimaatje gegroeid zijn. en ja ik weet dat ze een heeel stuk groter kunne worden.. zeker als je niet zou toppen en vroeg in het jaar begint....en dan ook wat bij licht.....
      ..daarom vind ik het raar dat de meeste kweek verslagen van die kleine plantjes van amper 80 cm hoog...en 30 breed zijn.. als je binnen growt snap ik dat maar voor buiten is die van mij nog vrij normaal ofzo....naar mijn weten dan.... misschien dat ik ze volgend jaar zelfs nog een maand eerder boven de grond zal hebben....en misschien met een tl bak wel 2 maande eerder..

      Comment


        #4
        Re: mening gevraagd...

        mijne zijn eve hoog maar niet zo dik...
        rede is bij mij dak gewoon veel te laat opt jaar in actie geschoten ben
        volgend jaar januari zaadje ontkiemen binnen en 3 maand voorgroei onder HPS en hopen dat ie de verhuis naar buiten overleefd

        Comment


          #5
          Re: mening gevraagd...

          Ze zien er goed uit naar mijn idee .Ik heb er twee in mei naar buite gedaan toen waren ze minstens 10 centimeter ongeveer en twee weken gelede heb ik voor het laatst gemete waren ze al bove de 1.20 en ze staan in potten van 5 liter en de stammen zijn net zo dik mis nog wel dikker maar die in de vollegrond staan hebben ik veel later geplant eind april ofzow en die zijn al rond de 1.50

          Last edited by jwz0181; 2 August 2011, 08:42.

          Comment


            #6
            Re: mening gevraagd...

            Geen grote planten te vinden?
            Ik vind dat ik in mijn verslag wel redelijk grote staan heb, ongeveer een 2 meter hoog.
            Niet getopt,niet verduisterd btw.


            Comment


              #7
              Re: mening gevraagd...

              gallery_9381_2898_46299.jpgdaar kijken we pas van opgeintje,mooie plante,mooie kleur.kan best veel vanaf komen als je ze blijft verduisteren.succes ermee.ps kijk eens bij me verslagen staan ook wel groote bij.

              Comment


                #8
                Re: mening gevraagd...

                Ik heb nog nooit een foto van mij in een andermans topic gezet maar eens moet de eerste keer zijn

                hieronder presenteer ik u met trots!




                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: mening gevraagd...

                  zozo mito, ben je een katapult aan het kweken joh ... of was je wat anders met die stam van plan ?

                  zit er ook een bovendeel bij of is dat het enige topje ?
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: mening gevraagd...

                    dan ben ik wel tevrede tot nu toe.....
                    alleen volgend jaar wat eerder in actie schieten, ben dit jaar eind van april pas begonnen ...is het prima om in januari al te ontkiemen en dan voor het raam al voor groeien? plus de licht uren die ze dan nog te kort komen bij vullen met een TL bak?
                    thnx iedereen
                    green greetz...
                    Herborist

                    Comment


                      #11
                      Re: mening gevraagd...

                      ja hoor, kan prima. Kijk uit voor schimmels dan want vaak zit je in de periode niet helemaal lekker in de temperatuurrange. Ik begin begin apr, en heb dit jaar niet bij hoeven te lichten. Ieder z'n methode
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: mening gevraagd...

                        oh oke...ja maar ivm temp. zet ik ze ook binnen voor het raam, dus dat zal wel meevallen dan toch?...maar in de maande jan. en feb.. zijn er nog maar weinig aantal zon uren....en wil dan bijlichte omdat ik anders het id krijg dat ze bloeihormonen aan gaan maken......omdat we in die tijd van het jaar dichter bij de 12 uur dan bij de 18 uur licht zitte....maar goed....ik begin idd ook het idee te krijgen dat gewoon aanklooje op je eige manier het beste is. Ook al verpest je dan hier en daar wat....dan krijg je teminste wel een goed beeld van waar je mee bezig bent.

                        Green greetz
                        Herborist

                        Comment


                          #13
                          Re: mening gevraagd...

                          ik doe het altijd in maart voor het raam voorgroeien worde ze meestal rond de 10 centimter en in mei naar buite dus naar mijn ervaring is dat ook gwn een goeie methode

                          Comment


                            #14
                            Re: mening gevraagd...

                            prima methode, en het klopt wat betreft dat aantal lichturen in het begin van het jaar. Je kan stress- of voorbloei krijgen dan idd maar het hangt sterk af van het moment en de verdere kweekplannen. Geinformeerd aanprutsen wat je nu aan het voorbereiden bent is we weg naar succes zou ik denken, dus lees lekker veel en maak er een feestje van straks veel plezier
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: mening gevraagd...

                              haha,
                              plezier en feesjes haal ik er dit jaar al wel uit dus dat wordt wat volgend jaar
                              dankjewel in ieder geval,

                              Green Greetz,
                              Herborist

                              Comment

                              Bezig...
                              X