Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat voor soortje voor buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat voor soortje voor buiten.

    Korting op 420shop
    Ik heb dit jaar voor het eerst een paar plantjes laten groeien in mijn tuintje
    Bubblelicious autoflower.

    Op zich deden ze het prima alleen vind ik persoonlijk de opbrengst een beetje teleurstellend, want naar mijn idee niet aan het plantje lag.
    Al dan wel het feit dat de plantjes gewoon niet heel groot worden.
    Misschien hadden ze wel een iets grotere pot mogen hebben, stonden nu in een 5 liter pot.

    Maar nu mijn eigenlijke vraag:
    Ik wil volgend jaar toch een "echte" plant gaan plaatsen.
    Alleen zit ik een beetje met de grote.
    Ik kan vanwege het feit dat ze op de tuin vereniging geen wietplanten in je tuin willen hebben niet vrolijk een plant midden in me tuin zetten die 3 meter hoog word.
    Zit zelf meer te denken aan een plant tot maximaal 1.5 meter hoog te denken.
    Dat is een plant die ik zo neer kan zonder dat die teveel opvalt.
    Wat voor soortje zouden jullie mij dan adviseren voor een plant met toch een beetje knappe opbrengst. ( meer dan 5 gram lol )
    of als je toch een grotere plant wil zetten maar hem kleiner wil houden, met wat voor maat potten moet je dan gaan werken?

    Ik heb deze vraag niet terug kunnen vinden, sorry als ik de vraag dubbel heb gesteld.

    #2
    Re: Wat voor soortje voor buiten.

    'n fatsoenlijke autoflowerplant zal buiten tussen de 1 en 60 gram kunnen opleveren.
    maar ook bij niet autoflower planten zul je de zon volop nodig hebben om 'n beetje mooie toppen te kunnen krijgen.
    misschien gewoon eens 'n andere autoflower soort proberen en dan wat meer zaaien....
    of je nu 1 grote plant hebt of 5 kleintjes maakt dan weinig meer uit denk ik

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Wat voor soortje voor buiten.

      Ik heb mijn Zaadjes bij wietzaadjes.nl besteld.
      En daar kreeg ik een gratis WW zaadje.
      Die wil ik dan ook gaan zetten volgend jaar, denkende aan of een niet al te grote pot of beetje later in het seizoen vanwege de grote.
      Ik denk daar al wat meer vanaf te kunnen halen.
      verder heb ik 2 big bang zaadjes gekregen en heb nog wat zaadjes over.
      Ik had er 3 gezet overigens. en de andere 2 staan nog.
      Alleen heb ik twijfels of daar nog wel uberhaupt wat aan gaat komen.
      Zal daar dit weekend eens wat foto's van maken misschien dat iemand mij kan vertellen of ze nog wiet gaan geven of wat ik anders fout gedaan zal hebben.
      Opties genoeg nog en als hobby tuinder heb ik er hoe dan ook veel plezier aan beleefd en dat is ook wat waard
      Ook van ervaring word je rijk.

      En angel dank voor je reactie, als je me nu ook een richting op had gestuurd met welk soortje je me zou adviseren was je antwoord helemaal compleet (zit te dollen)

      Comment


        #4
        Re: Wat voor soortje voor buiten.

        Ik haal jaar in jaar uit prima buitenopbrengsten met PP-tjes, al moet je ze wel een beetje in de gaten houden qua grote, het kunnen gigantische struiken worden als je het goed doet.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X