Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
het zijn zowiezo geen autoflowers wnt ze staan sinds eind mei dus dan hadde ze nu al klaar moeten zijn ik weet niej wat voor soort het is heb de zaadjes gehad en die gene wist ook niet meer want de zaadjes waren nog van vorig jaar
en ze beginne al wel haartjes te vertonne dus Voorbloei als het goed is
iedere week die je nu meepakt door nu nog te verdonkeren is meegenomen, deste eerder ben je klaar in de herfst en verminder je de kans op toprot. al zijn het 2 weken eerder, menenig buitenkweek gaat in de laatste week ten gronde aan rot, Dus zin heeft dat zeker. Voordeel van zo laat is dat je nu nog maar een paar weken hoeft te verdonkeren en dan kan dat gewoon bloeien met de buitenlichturen die er dan zijn.
lol, ja de rest van de zomer inpakken in zwart landbouwplastic. alleen een leeslampje aan zou ik zeggen (en "dikke toppen voor dummies" meegeven als huiswerk)
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
bedankt voor de reactie zal er vandaag al mee beginne zet ze om 8 uur binne en 8 uur weer naar buiten.
dus dan zijn ze rond 5 october ongeveer klaar ¿
Maar 1 plant van mij is al veel verder als de rest die is al aardig aan het dicht groeien dus die laat ik gwn buiten staan hier een foto er van
De eerste is de gene die al veel verder is en de tweede foto zo ziet de rest er uit. ze hebbe wel allemaal haartjes
Comment