Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wnr in bloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wnr in bloei?

    Korting op 420shop
    hoi medekwekers,

    Heb hier buiten 2 plantjes staan van ongeveer 10 weken oud, die al bij al bijna geen voeding hebben gekregen en de verwachtingen zijn dus niet al te hoog. Mijn vraag is nu wanneer ze nu in bloei gaan. Ik had gedacht dat dit al het geval had moeten zijn maar tevergeefs want het is nog niet echt zo. Het is wel duidelijk dat ik te maken heb met 2 vrouwtjes (kan ik zien aan de witte haartjes) alhoewel bij de ene plant lijkt dat sommige haartjes weg zijn (is dit mogelijk? door regenweer of te weinig voeding?). De plantjes zijn op zich niet al te groot maar ik denk dat dit te wijten is aan de weinige voeding en misschien ook aan de kleine pot die ik gebruik. Heb ook gelezen dat de bloeifase kan worden versneld door te verduisteren, maar vermits we al midden augustus zijn vroeg ik mij af of dit wel nog nodig is want de cyclus 12/12 is nog niet op punt ik denk dat we eerder te maken hebben met 8/16 (met meer dag als nacht), dus zou ik dan toch niet kunnen verduisteren?

    greetz,

    homeboy!

    #2
    Re: wnr in bloei?

    Als je witte haartjes hebt, zijn ze toch al in de bloei?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: wnr in bloei?

      we zitten in 15-/9+ licht om wat precieser te zijn .
      bloeiverschijnselen zullen binnen de week wel verschijnen en moet je plantje 8 weken wilt dat zeggen begin oktober rijp

      haartjes weg door regenweer , dat kan niet
      misschien kijk je verkeerd

      post eens een foto want dan kunnen we meekijken

      gr
      B2N

      Comment

      Bezig...
      X