Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slap ding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Slap ding

    Korting op 420shop
    Mijn plant is slap. Alle bladeren hangen. Iemand een tip?foto.jpg

    #2
    Re: Slap ding

    Ik neem aan dat je ze wel water hebt gegeven Anders kan het zijn dat je wortels misschien stuk gegroeit zijn.
    Is ze vanuit, een door geworteld potje in de grote pot gegaan?
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: Slap ding

      Wat geef je je plant ? Hoe vaak ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Ik geef ze af en toe water. Niet echt nodig met dit weer geef ze geen voeding. Zou de pot te klein zijn? Die is toch ruim 60 liter voor een ww!

        Comment


          #5
          Re: Slap ding

          nee potje is niet te klein, verwacht eerder voeding of pH probleem. Geen aparte bladproblemen ofzo ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Slap ding

            Hijs verdrietig ... voel is met je vingers in de aarde ?
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Slap ding

              misschien geef je teveel water? dan gaan de bladeren ook zo hangen

              Comment


                #8
                Re: Slap ding

                of zijn idd zoals SnSieNl al melde je wortels naar de maan > heeft 'tie droog gestaan of juist heel erg nat ? te warm ?
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Met dit weer eerder te nat denk ik. Zou het door het weer komen? Heeft altijd buiten gestaan dus of het te warm of te koud is weet ik niet.

                  Comment


                    #10
                    Re: Slap ding

                    staat veel te nat ,zou de pot op 2 latten zetten en daarop een ventilator richten

                    Comment


                      #11
                      Re: Slap ding

                      Als hij te nat staat, dan zie je dat ook in het blad terug. Ze worden dan licht groen, misschien dat dit het begin is en trekt hij waarschijnlijk bij als je zorgt dat er geen vocht in de pot meer komt. Kun je heel simpel oplossen door een vuilnis aan 1 kant open te knippen en deze om de pot te doen, wasknijpertje erbij om het bij elkaar te houden en klaar.

                      Ik hoop igg dat je wortels niet kapot zijn gegroeit want dan ben je wel de L..
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment

                      Bezig...
                      X