slappe hap

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tony66
    Junior Stoner
    • Aug 2011
    • 17

    #1

    slappe hap

    Korting op 420shop
    wie kan mij vertellen hoe dit komt zijn de wortels aangetast of komt dit door het te veel aan regenwater
  • Gasten

    #2
    Re: slappe hap

    Foto 1 en 4 ziet eruit als roest, dit komt door het natte en koude weer. Dit overleven ze wel.
    Foto 2 en 3 is rampzalig, ik hou het er op dat er iets onder de grond aan de hands waardoor de plant geen vocht meer krijg.

    Comment

    • tony66
      Junior Stoner
      • Aug 2011
      • 17

      #3
      Re: slappe hap

      is er nog wat aan te doen denk je

      Comment

      • Abel
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 834

        #4
        Re: slappe hap

        je zou voorzichtig rond de plant aarde weg spitten en droge potgrond toevoegen
        ze staan duidelijk veel te nat

        Comment

        • Gasten

          #5
          Re: slappe hap

          Dat zou ik maar niet doen tony, als ze te nat hadden gestaan hadden alle planten er last van gehad.
          En als ik zo naar je planten op de achtergrond kijk staan ze er prachtig bij.

          Gewoon zo doorgaan, jammer van die ene, maar dat gebuert nou eenmaal

          Comment

          • tony66
            Junior Stoner
            • Aug 2011
            • 17

            #6
            Re: slappe hap

            Ze ztaan allemaal in dezelfde grond ph waarde 7
            Heb een gat gegraven 50l potgrond erin (biomest) kan het zijn dat al het water in de kuilen loopt en de grond er rond omheen niet genoeg water afneemt

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: slappe hap

              Zou kunnen. Even een paar geulen naar je plantgat toe graven dan, en zien of het helpt ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • zwof
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 149

                #8
                Re: slappe hap

                Ziet er uit als een schimmel in de grond, heb ik ook eens gehad, deze gaat op je wortels zitten en is niets aan te doen zover ik weet.
                De plant verwelkt gewoon.
                Bij mij was het 1 plant, de rest die ook in de buurt stonden hadden nergens last van, wel oppassen je kunt deze schimmel wel verplaatsen.
                Zelf laat ik het stukje grond waar ie stond met rust en probeer het over een jaar weer eens daar.

                Comment

                • tony66
                  Junior Stoner
                  • Aug 2011
                  • 17

                  #9
                  Re: slappe hap

                  Dank voor jullie reacties

                  Van de week zal ik nog eens gaan kijken en nieuwe fotos toevoegen maar diy weer zal het er zeker niet beter op maken

                  Comment

                  • zwof
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 149

                    #10
                    Re: slappe hap

                    google eens op verwelkingsziekte, daar staat nog wat extra info mbt snoeien etc.

                    Comment

                    • tony66
                      Junior Stoner
                      • Aug 2011
                      • 17

                      #11
                      Re: slappe hap

                      Heb net f gezocht op google, staat inderdaad nuttige info bij. Morge ga ik even bij de plaats kijken en hopelijk is de rest niet aangetast,
                      In je vorig bericht staat dat jij waarschijnlijk ook dit probleem hebt gehad en dat je het daar volgend jaar opnieuw wilt proberen. Op internet heb ik een stuk gelezen dat het zeker in jaar in de grond kan blijven dus dan zou ik nog een jaartje overslaan als ik jou was of de grond behandelen wat een mogelijkheid is.

                      Comment

                      • tony66
                        Junior Stoner
                        • Aug 2011
                        • 17

                        #12
                        Re: slappe hap

                        Ben vandaag wezen kijken en van de plant is niks meer over. Is omgevallen en helemaal in elkaar verschrompeld

                        Comment

                        Bezig...