Heb buiten 2plantjes staan en vroeg me af met dat het zulk slecht weer is of ik savonds(19-7uur) mijn planten zou afdekken met(in) een zak, want nu staan ze bijna altijd nat wegens de regen (geen afdak)en kan ik bijna nooit voeding bij geven.
In een zak?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X




Comment