Gestolen! toch nog vraag.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • david906
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 31

    #1

    Gestolen! toch nog vraag.

    Korting op 420shop
    Vanmorgen roept me moeder me wakker, ze hebben de planten gestolen, snel naar beneden weten dat ze natuurlijk weg zijn.
    Had 7 planten staan, 2 in de pot 5 in de grond. Ze hebben alleen die in de grond meegenomen omdat die in de potten stukken kleiner waren.

    Die in de grond waren naar mijn idee erg groot en leek op 1 grote heg, zo'n 180 hoog en één meter breed.

    Ondanks dat ik dus achter in een afgelegen paatje woon waar niemand langs komt is het me toch overkomen, wat een rot gevoel is dat. Ik was zo benieuwd hoe de planten zich verder zouden ontwikkelen en hoeveel ik eraf had kunnen halen.

    Mijn vraag is eigenlijk gaan die planten het nog trekken als ze uit de grond gehaald worden en ergens anders weer gepland worden?

    Welke tips hebben jullie voor volgend jaar om te voorkomen dat hetzelfde gebeurd.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Gestolen! toch nog vraag.

    Zo uit de grond getrokken gaan die echt niet meer opnieuw wortelen. Ze hebben er dus geen reet aan.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Gestolen! toch nog vraag.

      Volgend jaar binnen kweken.
      Je adres is bekend nu, dus komen ze volgend jaar terug, misschien dit jaar nog, om die andere twee op te halen.

      Nb. Die worden geknipt en verkocht.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Janzelf
        Advanced Stoner
        Member
        • Aug 2011
        • 65

        #4
        Re: Gestolen! toch nog vraag.

        mijn medeleven......

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Gestolen! toch nog vraag.

          er voor zorgen dat niemand weet dat je planten hebt staan
          God was never on your side..

          Comment

          • Vadertje
            Special member
            Lucky Member
            • Jun 2011
            • 847

            #6
            Re: Gestolen! toch nog vraag.

            erg triest dat zulke mensen rondlopen die niet van andermans spul kunnen afblijven.

            Next Year Better
            sigpic

            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

            Comment

            • david906
              Senior Stoner
              Member
              • May 2011
              • 31

              #7
              Re: Gestolen! toch nog vraag.

              Er valt niks geknipt te worden want er zat nog geen wiet aan.

              Weten jullie misschien een soort alarm systeem dat als iemand me tuin in stapt een alarm op me kamer af gaat.

              De vraag was dus eigenlijk, is het mogelijk dat ze de planten weer in hun tuin kunnen plaatsen en deze dan zullen doogroeien?

              Comment

              • nowv
                Expert Stoner
                Member
                • May 2011
                • 88

                #8
                Re: Gestolen! toch nog vraag.

                bij de action had je vroeger van die alarmpjes voor n euro . als je die ophing en iemand liep erlangs ging die af met een hard loeiend geluid. mischien is dat wat? of je hangt een cameratje op en gaat vervolgens persoonlijk is met de dieven praten

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: Gestolen! toch nog vraag.

                  Wat dacht je van een lekker grote hond of voor mijn part een huistijger ofzo ? Ik heb het niet zo op elektronische bewaking, daar is te gemakkelijk wat mee aan te vangen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  • Shades of Green
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 153

                    #10
                    Re: Gestolen! toch nog vraag.

                    Een paar wolvenklemmen leggen is altijd grappig

                    Comment

                    • misto
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 1011

                      #11
                      Re: Gestolen! toch nog vraag.

                      mijn innige deelneming..
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment

                      • HJM
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 3714

                        #12
                        Re: Gestolen! toch nog vraag.

                        Die kutpubers doen het elk jaar weer, wiet stelen waar nog niks aan zit.
                        3 jaar jeleden heb ik er een de bek verbouwd en toen even bij pa gebracht. Het kreng woonde even verderop.
                        Tot mijn verbazing kreeg hij toen nog een portie. Er zijn dus ook goede vaders

                        Ik heb nu een zware (gekietelde) schrikklok op het hek staan. (UItgangscondensator veel zwaarder)
                        Aan het gevloek midden in de nacht te horen heeft er al eens iemand aan gehangen

                        Grtz, HJM
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #13
                          Re: Gestolen! toch nog vraag.

                          Lol HJM, zo hoort dat!

                          Ik smeer hier m'n balkonreling driemaandelijks in met lagervet, zelfs lege kratjes worden hier namelijk weggeplukt door die neppers. Niet alleen pleurt de insluipert naar beneden, tevens is 'tie prima herkenbaar aan de vettigheid op z'n broek. Sindsdien is m'n buurman de sigaar...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: Gestolen! toch nog vraag.

                            Hoe kunnen ze nu je planten jatten als niemand weet dat je planten hebt staan?
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Abel
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2010
                              • 834

                              #15
                              Re: Gestolen! toch nog vraag.

                              zijn duideijk ameteurs die dit gedaan hebben ,want je hebt er niets
                              Zou volgend jaar de aanbevelen die hier op het forum goed in acht nemen

                              Comment

                              Bezig...