Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen! toch nog vraag.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gestolen! toch nog vraag.

je ma beter optrainen!!
    gewoon een koord met kattebelletjes of id aan.... en co- pistool op ne nachtkastje
    mijn buurman is het ook afgeleerd van in men tuin te komen
    en anders schrikdraad op enkelhoogte
    netels gaan uitsteken en langs de straatkant errond....
    legio mogelijkheden, vraag jezelf gewoon af wat jij al zeker niet zou overhebben om weed te rippen moest jij zo'n laag bij de gronds asociaal ettertje zijn...

Comment

mm, ik zou dat op de mission-impossible manier aanpakken denk ik, met helicopters, assistentes met dubbel_D-cup en zelfopblazende zonnebrillen enzo
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

droom maar lekker verder

Comment

Deze is goed.

Wel 2e hands kopen, nieuw zijn ze erg duur. Zorgen voor > 6 joule
          Dat is de nooit meer vergeten ervaring
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ik hoorde gister van iemand , "dit is het seizoen om die dingen te jatten, zijn nu net allemaal klaar" een paar vrienden ven hem ging deze week planten jatten. ik heb hem maar uitgelachen. blijkbaar denken veel mensen dat er nu al dikke topppen aan alle buitenkweek zit. ze straffen zichzelf al door vieze toppen zonder thc te roken

Comment

@nowv
              waarschuw ze maar dat er benen gebroken worden als ze erachter komen WIE
              Last edited by misto; 19 August 2011, 12:19.
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

isgoeed. en voor iemand die in de buurt van apeldoorn woont en planten heeft staan, hou je ogen goed open voor diefjes en oefen op benen breken!

Comment

Heeft iemand misschien wat links naar handige stille alarm systemen of andere handige dingen.

Comment

Dat ze godverdomme lekker hun eigen wiet kweken!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

En aan de mensen die toch willen gaan rippen.... pm mij maar dan krijg je zaadje (plus eventueel nog mep rond je oren )
                      doorgangsmelder:

of hang gewoon zo'n halogeenspot met bewegingsmelder 29,99 in de gamma
                      wel opletten voor herma's (kan er van meespreken )

Comment

complete alarminstallatie aangesloten, doormelding geregeld via een beveiligingsbedrijf, -alleen vergeten dat de standaardprocedure ook voorziet in politie inmenging (da's toch de club tegen inbrekers zou je denken). Gevolg : bij poging tot stelen van wietplanten krijg je ZELF een boete vanwege illegaal kweken

neem 'n hond
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hoi David906,

Wat een sukkels, maar hoe kunnnen ze weten dat daar dan planten staan?
                          Je moet zowiezo zorgen dat niemand weet dat je ze hebt staan, als een vriend
                          het weet en het in een gekke bui doorvertelt dan ben je de lul, kan gebeuren.
                          Hebben ze die grote zo de grond uitgetrokken of met een spade er uitgestoken?

De planten gaan het nog trekken alleen als je er erg snel bij bent, niet als je de
                          wortels kapot trekt.
                          Je kan er eigenlijk weinig meer aan doen omdat ze het weten, misschien een ander
                          plekje of grote schutting met legerprikeldraad(scheermesjes) wordt een moeilijke
                          opgave voor de dader. Je kan ook een sensor alarm in de tuin plaatsen.

Lekker roken en hoor van je.

De oerhippie.
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ik zou inderdaad die prikkeldraad neerzetten, en als het mogelijk is een hond kopen. Dat is de beste beveiliging die er is.
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Jep... mij is het dit jaar ook overkomen 3 dikke silverhaze in grote potten zo over de schuur heen getild.
                              Ik was op vakantie en me oom deed de planten verzorgen dus die belde mij op van ja je planten zijn gejat..
                              heb en nu 2 bij me oom staan en heb een goed idee.. Heel dik visdraad met grote dikke haken eraan rondom je planten hangen!
                              je haal je poten geheid los ookal kom je er zacht aan dus hoop dat ze bij me oom komen!

Comment

Dit is echt een - punt voor al die figuren die zich ouder noemen.
                                Een wijf neuken is geen kunst, en als daar een koter van komt is dat nog lang geen gewaardeerd kind.
                                (hoor mij..................wijf, daar begint het gebrek aan respect)

Talloze KUT pubers worden op deze wereld geneukt, en krijgen vervolgens geen opvoeding om ze klaar te stomen voor de insenouts van deze maatschappij.

Ik weet echt niet wie ik het meest moet dissen voor dit probleem.

Verstand is blijkbaar geen algemeen goed.
                                Last edited by HJM; 20 August 2011, 03:39.
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
                                X