Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen! toch nog vraag.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gestolen! toch nog vraag.

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
    Dit is echt een - punt voor al die figuren die zich ouder noemen.
    Een wijf neuken is geen kunst, en als daar een koter van komt is dat nog lang geen gewaardeerd kind.
    (hoor mij..................wijf, daar begint het gebrek aan respect)

Talloze KUT pubers worden op deze wereld geneukt, en krijgen vervolgens geen opvoeding om ze klaar te stomen voor de insenouts van deze maatschappij.

Ik weet echt niet wie ik het meest moet dissen voor dit probleem.

Verstand is blijkbaar geen algemeen goed.
    Mooi gezegd en helemaal waar .\
    Maar vergeet niet dat het lang niet alleen pubers zijn.
    Oostblokkers zijn de grootste wiet dieven,die roven zelfs heel veel binnenkwekers.
    Joegoslaven bulgaren roemenen,polen,tjechen enz enz
    Vooral joegoslaven roven veel kweken weg is echt niet normaal.
    Ze lopen meestal met zn 2en of 3en te spotten en lopen echt hele wijken door te speuren.
    Net wat er al gezegd is.
    Vertel het aan niemand door en hou je omgeving een beetje beter in de gaten,dan is de kans op roof al 40 to 50 % minder.

Greetzz

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Gister er achter gekomen dat ze ook een minibike van me neefje uit de tuin hebben gejat.

Dit is alleen al wel eerder gebeurd, helaas hebben we dit niet doorgehad (zijn blij dat dat ding weg is stond alleen maar in de weg)
        Het komt van de buren af, die weten het eigenlijk alleen en wat familie maar daar twijfel ik niet aan.

Er woont hier een 12-14 jarige buurjogen die met wat marrokaantjes in de buurt omgaat dus hun hebben er denk ik mee te maken.
        Hij is gisteren vertrokken op vakantie dus ik ga hem aanspreken als hij terug is.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Comment

zoek uit wie het hoofd van die marokaanse familie is, en ga daar mee praten. Of bv de vader van dat joch. Stukken effectiever dan een welles-nietes spelletje met de vermoedelijke dader.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

leg plakjes ham op je planten!!!

Comment

@devid907 trap hem flink voor z'n flikker miss zegt ie het dan wel haha!
              denk dat je ze het beste had kunnen betrappen of gewoon bij alle marrokanen in de buurt in de schuur gaan kijken of de minibike er staat!
              succes nog!

ik denk als ik er eentje zou betrappen met wiet stelen dat die niet meer lopend me tuin uit zou komen en eerst nog een uurtje of 5 zou moeten bijkomen van de klappen die ik hem zou geven ik zou hem echt half kapot slaan!
              Last edited by imtheganjaman; 22 August 2011, 00:45.

Comment

@eefenkevin
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Als ze mijn planten jatten dan zweeep ik ze met een dikke wiettak tot z'n rug open ligt. Heb er een camera(met nightvision) opgericht. Gaat niet om die planten maar t gaat erom dat die domme koters van ander mans spullen af moet blijven. Zal ze gelijk manieren leren.

peace !
                  Ah ganja me use an bun out di Pope!
                  Ganja me smoke an bun out di joke!
                  Bomboclaaat!

Comment

als ze mijn planten jatten ben ikzelf zo stom geweest om daar de mogelijkheid voor te scheppen, en zo blind dat ik niet in de gaten had dat ze gevaar liepen. Ik verwacht niet van anderen dat ze netjes opgevoed worden of andermans eigendom respecteren. Wat ik wel verwacht is een keiharde realiteitscheck, met hufters all over the place. En elke keer als iemand bewijst dat dat dan niet zo is ben ik blij verrast. Tis maar hoe je in het leven staat...

Comment

Het is gewoon helemaal kut als mensen ongevraagd je terrein op gaan en daarbij nog eigendommen meenemen. Bij ons in de buurt worden ook geregeld de planten uit de tuinen gestolen. Zelf een keer heel kwaad geworden op een man van 40 - 45 jaar. Hij had planten gestolen uit iemands tuin. Hij had ze zo uit de grond gerukt. Thuisgekomen kwam hij erachter dat er geen wiet aanzat en dat ze te kapot waren om te herplanten. Hij had ze toen maar weggegooit. Dus nu had niemand meer iets. Hij vertelde dat op een feestje en ik was echt laaiend. Maar schijnbaar was het voor hem heel gewoon !!!

Maar mijn buren hebben ook planten buiten. Deze hebben twee grote bouwlampen met bewegingsmelders. Als er iemand in de tuin komt dan gaat de verlichting aan. Dit schrikt de meeste wel af.

Veel sterkte met je twee resterende planten.

Gr. JFF
                      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Als die minibike toch maar in de weg stond, dan hou ik hem lekker!

Comment

Dan zijn die mensen die jou planten gestolen hebben wel HEEL dom. Zal nog niet zoveel aangehangen hebben en wat er dan al aanhing zal echt niet potent geweest zijn. Die konden zeker nog 3 weken (en mogelijks wel langer aangezien het weer niet zo echt meezit de laatste tijd) staan! Al is het een magere troost, zoals iemand anders al zei: ze hebben er geen reet aan . Daarnaast is het misschien een goed idee voor jou om binnen te kweken aangezien je nu 'gekend' bent. Misschien toch even de oren spitsen in je omgeving, ik heb al mensen gehoord die gevonden hebben wie de plantjes gestolen hebben dus je weet nooit... Boontje komt altijd om z'n loontje

Comment

Het is mij ook al eens overkomen, wel lang geleden toen ik nog in Brabant woonde, echt flippen.
                            Ik heb daarna plankjes met lange spijkers erdoorheen, met de punten naar boven er omheen gelegd en ook nog prikkeldraad kris kras door de planten heen.
                            Daarna is het nooit meer gebeurd

Comment

Ik heb nog een goede Koltec schrikapparaat op zolder liggen
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

mensen kijk is bij een vijverzaak daar hebben ze een ding die vogels en katten weg houd bij de vijver deze sluit je aan op een waterkraan loopt er iemand voorbij dan gtaat er meteen een waterstraal die kant op .werkt ook in het donker .
                                gr chef

Comment

Bezig...
                                X