Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

    Korting op 420shop
    Zoals ik al in mijn introductie topic aanhaalde heb ik buiten een Outsider plantje staan (van High quality seeds) van ongeveer een metertje hoog (kga vandaag proberen wat foto's te nemen) Het plantje is heel gezond en heeft steeds de juiste voeding gehad maar vertoont nog steeds geen geslacht . Ik ben ondertussen begonnen met bloeivoeding in de hoop het plantje zo een beetje te stimuleren. Voor de rest dien ik ook nog steeds Supervit toe.


    Hij/zij staat al op een zo donker mogelijke plaats s'nachts, maar nog steeds is er vervuiling van straatlichten en licht van omliggende bedrijven (kwoon namelijk op een industriepark). Is dit schadelijk voor het bioritme van men plantje?


    Grtz

    Starfish

    #2
    Re: Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

    Je toppen gaan mss wat ''fluffy'' zijn en er is een kleine kans op een herma door eventuele stress...
    We w8en op de pic's!

    Grtzzzz
    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    Comment


      #3
      Re: Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

      Dat begrijp ik ook niet zo goed, binnen moet je kot lichtdicht zijn geen puntje licht mag je zien, maar buiten heb je meestal toch altijd wat licht van de maan, sterren enzo het is toch bijna nooit pikke donker?
      greetz, Vdb

      Comment


        #4
        Re: Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

        De plant heeft zonlicht nodig om aan fotosynthese te doen, geen maanlicht en zeker geen sterrenlicht 's Nachts slapen de plantjes dus omdat ze geen bruikbaar licht opnemen

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: Lichtvervuiling schadelijk voor de bloei?

          Ik heb ondertussen een grote geisoleerde doos gemaakt die over de plant schuift s'nachts, zo staat hij in het pikkdonker... mischien dat dit helpt.

          Vanmorgen liet ze eidelijk haar eerste haartjes zien dus we hebben een vrouwtje

          Kheb net enkele foto's genomen maar kmoet terug aan het werk dus nu effe geen tijd om ze te posten, dat doe ik vanavond wel na men tripje naar de nederburen (nu ja, eigelijk bovenburen)


          Grtz
          SF

          Comment

          Bezig...
          X