Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verandering genetica herma??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verandering genetica herma??

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,
    Ik ben nu ook zoals velen, bezig met mn "zomer"-kweekje(als je dit zomer zomer kan noemen in belgie..)
    nu heb ik, na een geslachtsselectie 2 lekkere vrouwtjes staan en 1 twijfelachtige hermafrodiet..
    ik zeg twijfelachtig want, ik ben vanaf het moment dat de herma in voorbloei kwam er steeds voor proberen zorgen dat de(HEEL kleine aantallen) zaadbankjes verwijdert werden zodat de plant zichzelf niet bestoof...
    Nu vond ik het al bizar dat er zoo weinig zaadjesbankjes aanwezig waren, maar toch hebik deze apart gezet van mn vrouwtjes
    Nu staat deze al een tijdje binnen en heb ik hem reeds een 12/12 schema gegeven om de bloei te forceren
    Nu kom ik tot de vreemde constatatie dat er NERGENS meer zaadjes voorkomen op de plant. Nu zegt mijn wilde fantasie me dat het dominante gen(vrouw) zich heeft gemanifesteerd en het mannelijke gen nergens meer te bespeuren is..
    Nu wilk m graag terug buiten zetten maar heb wat schrik dat mn andere planten die nu mooi in bloei staan er effect van zullen hebben..

    Iemand raad of enige ervaring met experimenteren van herma's? Het zou me goed doen en mn plantje ook!, want die vraagt natuurlijk elke dag om buiten te mogen spelen...
    groetjes van het belgen-land
    and a merry spliffmas
    JAH bless

    #2
    Re: Verandering genetica herma??

    nobody?

    Comment


      #3
      Re: Verandering genetica herma??

      Ik zou hem/haar niet terugzetten
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Verandering genetica herma??

        Gewoon terugzetten. Als er zich zich weer mannelijke bloemen vormen zijn de stuifmeeldoosjes nog echt niet rijp. Je hebt tijd zat om in te grijpen: plant weggooien of weer elders zetten dus.

        Comment


          #5
          Re: Verandering genetica herma??

          ok check, heb m nu terug buitengezet, maar ik vrees datie zn beste tijd heeft gehad, de blaadjes verdunnen precies en krullen naar binnen toe, wss omdat ze te lang binnen hebben gestaan, khoop dat dit goedkomt..
          kheb ook n paar foto van mn gezonde(re) plantjes, ze doen het goed! kdenk dak nog een 2tal weken van mn eerste oogst ben! jipiiP1020036.jpgP1020037.jpgP1020038.jpgP1020039.jpgP1020040.jpgP1020041.jpgP1020042.jpgP1020043.jpgP1020044.jpg

          Comment

          Bezig...
          X