Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verduisteren ?¿?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

verduisteren ?¿?

Korting op 420shop
    dag mensen..

er zijn al vele vragen gesteld over het verduisteren van planten..

maar de vraag waar ik mee zit ben ik nog niet eerder tegen gekomen,,

normaal gesproken als het donker word buiten dan gaan de bladeren langzaam slap hangen,
    en de volgende dag wanneer het licht word gaan ze vollop weel stijf omhoog staan!!

nu ben ik begonnen met het verduisteren van mijn planten ( jah ik ben er idd te laat mee dat weet ik,, maar vind dat ik ze nog steeds meer donker kan bieden dan de natuur het doet op moment!!)

maargoed ik heb mijn schuur echt zo donker als mar kan als je er in staat dan zie je geen reet!! er zit nergens nix geen gaatje waar licht door komt!!

daar komen de planten savonds in te staan en de volgende dag 12 uur later komen ze er weer uit,, maar als ik de schuur in loop staan de bladeren al vollop omhoog *-) weet iemand hier meer over ??

mvg !!

Re: verduisteren ?¿?

Macht der gewoonte?

Comment

?? mischien is de plant nog gewend om rond een bepaalde tijd weer op te komen,, kan het zijn dat ze moet wennen aan de langere nachten ??
      dat ze naar een paar dagen vanzelf langer slap blijft hangen??

Comment

iemand...? Help..?? please.?

Comment

mijn planten binnen gingen ook s,nachts hangen,nu ik in de nacht bij verwarm,hangen ze ook niet meer.denk dat ze het lekker warm in je schuurtje hebben,denk ook niet dat het kwaad kan.

Comment

zou dat met de themperatuur te maken hebben dan ?
            en zo gek warm is het snachts niet meer

ik vind het maar raar,, ik weet niet anders dat een plant snachts oftewel wanneer het donker is gaat hangen en dan weer op komt wanneer het licht wrdt,, dit is niet aleejn bij een wietplant het geval, maar bij alle planten..

Comment

Bezig...
            X