Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nog geen toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nog geen toppen

    Korting op 420shop
    Ik heb 2 buiten planten staan, geplant half Juni..erg laat , ik weet t. Ze zijn echter goed gegroeid en zijn behoorlijk uitgedeid, dus lekker breed, met een hoogte van 1.20 meter. Echter er zitten nog geen toppen in...kan dat nog komen of is t nu te laat ???

    Gr...

    #2
    Re: nog geen toppen

    die zullen gewoon nog komen!
    mijn planten hebben ook nog geen toppen dat zal met een paar weken beginnen!
    1 van mijn planten is een andere plant en die begint nu alwel zo overal toppen de zetten,
    dus hangt ook van de soort plant af! mvg!

    Comment


      #3
      Re: nog geen toppen

      Juni is een prima tijd om te planten hoor. Dan zijn de beestjes druk bezig met andere gewassen eten.
      Het is idd afhankelijk van de soort, en of je de planten kunstmatig verduisterd.
      Het aantal lichturen op 1 september is ongeveer 13.5 uur, dus normaal gesproken moet de bloei wel beginnen nu, mits je geschikte planten hebt, voor ons klimaat.

      Als je sativa's hebt staan, of andere laatbloeiers, of langbloeiers wens ik je veel geluk.
      Die zijn vaak pas in december klaar, dus da's knap als je dat hier in ons klimaat voor elkaar krijgt.

      Daarom is de zaad-keuze zo belangrijk als je buiten wil growen.
      Helaas vergeten veel mensen dat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: nog geen toppen

        Ik heb nooit anders dan zo puur mogelijk sativa, met als gevolg inderdaad dat ze lang door moeten bloeien. Maar dit heeft bij mij tot nu toe eigenlijk nog nooit voor problemen gezorgt.
        Zelfs zonder te verduisteren, het enige waar je rekening mee moet houden is vorst.

        Comment

        Bezig...
        X