Al in de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • gijs
    Senior Stoner
    Member
    • May 2011
    • 41

    #1

    Al in de bloei?

    Korting op 420shop
    heey ik heb hier wat foto's van mn plant het is the church.
    Het is mn eerste keer dus wilde graag weten of zij al in de bloei is
    alvast bedankt!IMG_1015.jpgIMG_1016.jpgIMG_1017.jpgIMG_1023.jpgIMG_1040.jpgIMG_1041.jpgIMG_1042.jpgIMG_1023.jpgIMG_1015.jpgIMG_1016.jpg
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!
  • GroWForFunN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 205

    #2
    Re: Al in de bloei?

    als je het mij vraagt nog niet,, zo zien mijn k2tjes er ook uit
    maar zal niet erg lang meer duren!!

    Comment

    • MrVooDoo
      Advanced Stoner
      Member
      • Sep 2011
      • 68

      #3
      Re: Al in de bloei?

      nee hij is nog niet aan de bloei. Die van mij wel al. Ik zal kijkenn of ik er morgen of zo ff foto's van eropzet.
      Kan je zien hij de bloei zich oppakt. ik heb namelijk verschillende fase van bloei dacht ik zo. naja kijk zelf maar als ze erop staan.

      Comment

      • gijs
        Senior Stoner
        Member
        • May 2011
        • 41

        #4
        Re: Al in de bloei?

        ok is goed tnx ik check je morgen wel!

        Is het trouwens niet erg dat ze zou laat nog niet in de bloei zijn? the church is op zich wel een sterke plant maar toch zo'n goed najaar wordt het niet geloof ik.
        de kans op een mislukt oogst wil ik zou laag mogelijk houden iemand nog tips? foto's kan ik makkelijk bij maken.
        tnx alvast!

        greetz
        Last edited by gijs; 1 September 2011, 21:40.
        If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

        Comment

        • GroWForFunN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 205

          #5
          Re: Al in de bloei?

          4 bloeifase's, is wat op mijn kweekschema staat!
          bloeifase 1: het verschijnen van de eerste bloempjes. 1tot2 weken.
          bloeifase 2: bloemvorming over de gehele plant. 1 week.
          bloeifase 3: toename in bloemgrootte. 2tot3 weken.
          bloeifase 4: toename in bloemgrootte en afrijping. 1tot2 weken.

          uiteraad is dat wel per plant en soort verschillend!!

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: Al in de bloei?

            Op foto 5 zie ik wel de eerste bloeiverschijnselen...beetje tegenlicht op de foto dus is wel moeilijk te zien!!

            Comment

            • fender
              Retired
              • Nov 2010
              • 375

              #7
              Re: Al in de bloei?

              Ze zijn zich lekker aan het klaarmaken, ahhh de mooiste tijd van het jaar

              Comment

              • gijs
                Senior Stoner
                Member
                • May 2011
                • 41

                #8
                Re: Al in de bloei?

                zal morgen nog wat beter foto's maken en kijken hoe het verder gaat de komende week, maar is het erg zo laat nog bloeien want de meeste zijn al een paar weken aan t bloeien?
                If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #9
                  Re: Al in de bloei?

                  Nu al bloeien of niet, dat ligt aan de soort.
                  Ik heb een PP die net begint, eentje al een paar week in de bloei en een Henkes Lolland die al op zolder hangt, dus zo vreemd is het niet.
                  Of het erg is...... dat ligt ook weer aan de resistentie van de plant tegen schimmels e.d. die je later in het seizoen kunt krijgen. Dat varieert ook weer per plant.

                  Comment

                  • gijs
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2011
                    • 41

                    #10
                    Re: Al in de bloei?

                    oh ok dan is t goed, we hopen maar op een goed najaar
                    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: Al in de bloei?

                      Dat doen we allemaal, maar of we het krijgen????? 't Is gewoon afwachten...... en hopen op het beste!

                      Comment

                      • Jori1993
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Jul 2011
                        • 90

                        #12
                        Re: Al in de bloei?

                        Mijn wwtjes zien er momenteel ook zo uit.
                        Ze zeggen dat die vrij schimmelbestendig zijn en de late bloei moeten aankunnen.
                        Weet niet of dat bij church ook zo is.
                        Succes iig.

                        Comment

                        • gijs
                          Senior Stoner
                          Member
                          • May 2011
                          • 41

                          #13
                          Re: Al in de bloei?

                          hier zijn wat nieuwe foto's:IMG_1043.jpgIMG_1044.jpgIMG_1045.jpg

                          volgens mij zijn die kleine witte dingen (bij foto 2 vooral) toppen, toch?
                          greetz
                          If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

                          Comment

                          • carlorowan
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 210

                            #14
                            Re: Al in de bloei?

                            Nee totaal niet, kijk eens rond op het forum van verschillende kweekverslagen, van hoe de bloei er uit ziet.
                            Greetz

                            Comment

                            • GroWForFunN
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 205

                              #15
                              Re: Al in de bloei?

                              dit is een hele lichte vorm van voorbloei!
                              nu je dit hebt duurt het nog een aantal weken voordat de echte toppen erdoor komen

                              3 van de 5 bij mij zitten nu geheel onder de topjes,, datzijn de 3 in de potten,, de 2 op volle grond zitten nog geen toppen aan,, denk dat dit iets langer duurt staan die van jou in een pot of volle grond ?

                              Comment

                              Bezig...