Wat scheelt er met mijn power flower?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dafken
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2011
    • 28

    #1

    Wat scheelt er met mijn power flower?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Samen met mijn buur hebben we 3 plantjes staan. Ik een power flower, hij een sjamaan en een derde die ik even vergeten ben. (amnesia....)

    ZIjn 2 planten staan prachtig in bloei en staan mooi met rechtopstaande bladeren.

    ALs je mijn power flower bekijkt, wordt je depressief. mijn vragen:

    1. Waarom hangen mijn bladeren? Zelfde voeding, zelfde licht,...

    2. Is mijn power flower al in bloei? Zoniet, komt dit dan nog goed?

    3. Alle tips zijn welkom!!!!

    SUC50766.jpgSUC50767.jpgSUC50768.jpgSUC50769.jpgSUC50770.jpgSUC50771.jpgSUC50772.jpg

    Foto1,2,3 en 7: Power flower
    Foto 4 en 6 sjamaan
    Foto 5: 3de plant
  • nowv
    Expert Stoner
    Member
    • May 2011
    • 88

    #2
    Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

    die pwoer flower lijkt me een beetje een mutantje, maar zo te zien staat ze al wel in bloei, net als de rest. mooie plantjes hoor.

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

      met een mooie nazomer gaat dat een berg wiet wordenstaan er goed bij

      Comment

      • dafken
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2011
        • 28

        #4
        Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

        oh, en ik dacht dat het net niet goed ging met de power flower. Ik hoop dat jllie gelijk hebben...

        Comment

        • MrVooDoo
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2011
          • 68

          #5
          Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

          ik ben geen specialist maar lijk bij de eerste plaatjes dat hij voeding trekt uit de rest vna je plant. Maar nogmaals ben een amateur tegenover meeste andere hier.

          Hoevaak hoeveel en wat voed je ze ?

          Comment

          • dafken
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2011
            • 28

            #6
            Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

            IK heb niet echt een voedingsschema gevolgd. Ik gaf hy-pro groei en bloei. IK heb wel een aantal verbrande stukken gehad en ben nu eventjes gestopt met voeding geven. Opnieuw beginnen?

            Comment

            • GroWForFunN
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 205

              #7
              Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

              als ik alleejn de eerste foto al zie lust die wel wat meer water
              hoeveel liter water geef je ze per dag ?

              en ik zou zeker voeding blijven geven!

              Comment

              • MrVooDoo
                Advanced Stoner
                Member
                • Sep 2011
                • 68

                #8
                Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

                Beste is om een schema te maken en het patroon vast te houden. En te verbeteren. Ik zelf gebruik Canna als groei voeding.

                Comment

                • Gonzo
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 894

                  #9
                  Re: Wat scheelt er met mijn power flower?

                  het beste is om gewoon goe naar je plant te kijken

                  als ik zo de fotos bekijk zie ik dat ook de oudere bladeren witten tot gele puntjes bevatten

                  dat betekend overvoeding

                  staat zo in volle grond of in een pot?????

                  dus ik denk dat ze te veel aan voeding heb gehad

                  als ze in volle grond staat dan hoef je nie zo veel bij te voeden wand moedernatuur zorgt wel voor haar kinders dus hou haar goe in de gaten dan komt het weer wel goe
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                  Comment

                  Bezig...