best mooi,maar kan ik hier nog wat mee??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Simon Smokes
    Retired
    • May 2011
    • 4

    #16
    Re: best mooi,maar kan ik hier nog wat mee??

    ik was zelf ook ervan overtuigd dat ik haartjes zag maar daat bleken allemaal gewoon jonge blaadjes te zijn.. maarja het zou leuk zijn als het een vrouwtje is en er nog wat leuks aan groeit straks al helemaal omdat ie al ongeveer de 3 meter hoogte bereikt heeft maar ik heb al 2 autoflowers geoogst die heerlijk waren dus voor mijn eerste kweek experimenten ben ik al tevreden hopen op toppen!

    Comment

    • Homegrown
      Retired
      • Jul 2009
      • 253

      #17
      Re: best mooi,maar kan ik hier nog wat mee??

      Succes ermee, misschien komt er nog vanaf. Geen reden om hem om te hakken lijkt me.

      Comment

      • boogaloo
        Senior Stoner
        Member
        • Jun 2011
        • 36

        #18
        Re: best mooi,maar kan ik hier nog wat mee??

        het is een vrouw, ik had dit jaar 3 mannetjes erbij en die waren een paar weken trug al duidelijk zichtbaar.
        Geloof me als het een man was dan had je dat nu zeker wel gezien.
        ik denk dat je vanaf moment van foto 1-2 weken ernaa toppen begint te zien

        Comment

        Bezig...