is dit nu toprot ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • easysativa
    Retired
    • May 2011
    • 148

    #1

    is dit nu toprot ?

    Korting op 420shop

    ben een beginner en heb last van kleurenblindheid..
    Ze zit nog maar in 2de week bloei..


    btw dit is een gezonde special kush top (niet van mij) en die verkleurt ook hier en daar.. zeg me aub dat het geen rot is
  • Lekker Plantje
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2011
    • 43

    #2
    Re: is dit nu toprot ?

    Helaas het is toprot.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-te-herkennen hier is een topic over.
    Zo snel mogelijk al die toprot eruit halen en hopen dat de rest goed blijft door bloeien.
    Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

    Comment

    • member10463
      Banned
      • Sep 2010
      • 510

      #3
      Re: is dit nu toprot ?

      als je bang bent dat die verkleurde blaadjes toprot tekenen zijn
      kun je die eens proberen los te trekken
      gaat dit goed dan zie je het vanzelf

      greetz

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: is dit nu toprot ?

        Verkleurende blaadjes hoeven nog geen toprot te betekenen...
        Ga je er nu in zitten snijden,trekken o.i.d. creƫer je wondjes die met dit natte weer wel zullen resulteren in problemen van welke aard dan ook.
        Het zou jammer zijn als je door te snel reageren problemen gaat krijgen!
        Kijk in het topic over toprot naar de foto's om echte (beginnende) rot te herkennen en houd je toppen in de gaten, meer advies kan ik je niet geven.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: is dit nu toprot ?

          Ik zie ook geen toprot hoor en niet met je handen aan komen zonder wassen.
          Geef je plant de tijd als toprot is ga je het vanzelf wel zien
          God was never on your side..

          Comment

          • easysativa
            Retired
            • May 2011
            • 148

            #6
            Re: is dit nu toprot ?

            oke , morge tg maar een verlengkabeltje kopen, kan ik er een ventilator bij hangen
            Ik houw jullie op de hoogte!

            Comment

            • easysativa
              Retired
              • May 2011
              • 148

              #7
              Re: is dit nu toprot ?

              Ik heb 3 topjes afgeknipt omdat ze er erg lelijk uitzagen!
              Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

              Host your images online with an easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

              rot?

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #8
                Re: is dit nu toprot ?

                Voor mij bestaat er geen enkele twijfel: toprot! Wat nu te doen? Je hebt 2 opties: alles gelijk te vroeg oogsten? Of de toprot verwijderen en curatief met Teldor bespuiten (en dan deftig). Zelf zou ik voor het laatste kiezen. Anderen zouden wellicht kiezen voor te vroeg oogsten.

                Comment

                • easysativa
                  Retired
                  • May 2011
                  • 148

                  #9
                  Re: is dit nu toprot ?

                  Ze staat ng maar 2 weken in bloei lol.. Dan liever nog wat laten rotten , het is een grote plant dus ze an wel wat missen van dr gewicht ^^ ..

                  Comment

                  Bezig...