Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 2511BVA
    Plantje
    • Mar 2011
    • 11

    #1

    Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik heb een super lemon haze hij staat nu al zoon 3 a 4 weken in de bloei
    alleen nu zijn mijn toppen nog niet zo groot. circa 1,5 cm16092011256.jpg16092011254.jpg16092011255.jpg
    Is dat normaal ?

    Mvg B
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

    SLH is een laatbloeier: de toppen dikken nog wel aan. Reken er maar op dat ze eind oktober of wellicht nog later oogstrijp zijn, tenzij de schimmel je voor is.

    Comment

    • poepzak200
      Cronic Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2011
      • 3081

      #3
      Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

      Ziet er goed uit die plant. Geduld!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment

      • 2511BVA
        Plantje
        • Mar 2011
        • 11

        #4
        Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

        oke maar dan is het denk ik verstandig dat ik hem binnen kort onder de veranda zet

        ( door zichtige plaaten )

        Mvg B

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

          Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
          Ziet er goed uit die plant. Geduld!
          Vind je¿¿ Ik vind ze ondervoed en overwaterd uitzien.

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #6
            Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

            Oorspronkelijk geplaatst door 2511BVA
            oke maar dan is het denk ik verstandig dat ik hem binnen kort onder de veranda zet

            ( door zichtige plaaten )

            Mvg B
            Goed idee en als je nog ergens een circulatieventilator hebt staan zou ik die 's-nachts op mijn planten richten.

            Comment

            • GroWForFunN
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 205

              #7
              Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

              deze plant had veel mooier kunnen zijn!! I'm with monty!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                idd, die toppen is wel het minst om je nu druk over te maken.
                Honger en nat.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • 2511BVA
                  Plantje
                  • Mar 2011
                  • 11

                  #9
                  Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                  Kan ik hem nu nog beter krijgen dan?

                  want ik geef hem nu om de 2 dagen tera flores en 1 x in de week pk 13/14


                  Comment

                  • GroWForFunN
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 205

                    #10
                    Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                    1x in de week pk 13/14?
                    ik begrijp dat je de voedingslijn van Canna gebruikt!
                    daar staat ook op vermeld dat je de pk 13/14 1 volle week gebruiken moet en niet 1x in de week!
                    als ik het goed zie staat jou plant in een kuip 65 ltr klopt dat ?

                    Comment

                    • 2511BVA
                      Plantje
                      • Mar 2011
                      • 11

                      #11
                      Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                      ja dat klopt 65 liter

                      dus nu moet ik over gaan naar 1 volle week pk 13/14 ?

                      Comment

                      • GroWForFunN
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 205

                        #12
                        Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                        mjaaah... ik vind je topjes nog iets te klein voor pk13/14 of iets te vroeg om pk 13/14 te geven mischien dat andere growers er anders over denken!
                        ook ben ik nogal eigenwijs en geef ik pk 13/14 niet 1 volle week,, maar minimaal 2 volle weken!!
                        mischien heb je hier wat aan!!Canna voedingsschema.jpg ik ga ervanuit dat je wel gaten onderin je kuip gemaakt heb ??

                        Comment

                        • GroWForFunN
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 205

                          #13
                          Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                          jij zegt jou plant staat al 3-4 weken in de bloei ?
                          dan zou je normaal gesproken topvorming over je gehele plant moeten hebben! en volgens de schema van Canna pk13/14 moet geven 1 volle week!
                          nu weet ik dat alle planten verschillend is
                          maar de toppen van mijn k2 en Big Bud waren na 3-4 weken al een heel stuk groter en voller dan de toppen die jij er in heb hangen
                          vanaf wanneer tel jij met je bloei? wanneer er echt topvorming was of tel je de voorbloei ook meej ?
                          Last edited by GroWForFunN; 16 September 2011, 20:58.

                          Comment

                          • 2511BVA
                            Plantje
                            • Mar 2011
                            • 11

                            #14
                            Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                            Jah er zitten wel gaten onder in de kuip

                            en k tel de voor bloei ook mee jah

                            Comment

                            • GroWForFunN
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 205

                              #15
                              Re: Toppen aardig klein ( is dat normaal ? )

                              check de schema van Canna die ik je 2 post's hiervoor gegeven heb!
                              daar staan 4 bloeifase's aangegeven!
                              de eerste bloeifase is de fase waarin de plant de eerste bloempjes vertoond!
                              als ik jou plant zo zie
                              zit jij nu in fase 1!
                              dus staat jou plant geen 3-4 weken in de bloei,, maar 1-2 weken! en dus ben jij te vroeg begonnen met pk 13/14!
                              wat het gele blad betreft waar jou plant onder leid,, hier word, ik zou bijna zeggen dagelijks' nieuwe topic's over aangemaakt!
                              er staat dus meer dan voldoende informatie over dat probleem hier op het forum

                              ik kan best snappen dat sommige mensen op het forum hier niet meer serieus op ingaan op vragen zoals waarom heb ik geel blad!
                              deze vragen worden dagelijks gesteld door o.a mensen die het forum niet serieus neemt!
                              oftewel door mensen die geen zin hebben om is goed rond te gaan neuzen op het forum!

                              p.s dit is niet direct aanvallend naar jou gericht!

                              maar ik weet bijna 99% zeker dat je de vraag gesteld zou hebben waarom jij last van geel blad heb!

                              ---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

                              monty,, op de eerste foto zie je dat de stammen van de plant niet groen maar rood zijn!
                              klopt dit dat dit te maken heeft met te veel water ??
                              een maat van mij heb hier toevallig ook last van!
                              hij zij dat dat hoort bij de type plant wat hij heeft al leek mij dat heel sterk!!!

                              Comment

                              Bezig...