boom

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #1

    boom

    Korting op 420shop
    Hallo

    Heb 10 jaar geleden een appartement gekocht met achter het balkon op het zuiden. Mooi plekje voor de planten.
    Er stond reeds een boom, maar die was niet zo groot, de zon ging er over heen en had 5 uur per dag volle zon. Nu
    is de boom zeker 25 mtr.hoog en van de vele regenval gaan de zijtakken hangen, de zon zit nu voor een groot
    gedeelte achter die kl.te boom. Heb 3 speciekuipen en ik kan ook nog zelf lekker in de zon zitten.

    Wat voor middelen kan ik gebruiken om die boom om te leggen? De gemeente doet er niks aan.

    Ik hoor graag van jullie.
    Grote bomen vangen veel zon.

    Groeten van de oerhippie.
    The seeds of today are the flowers of tomorrow
  • GroWForFunN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 205

    #2
    Re: boom

    hahahahahaha wil jij een 25 meter hoge boom van de gemeentje omleggen?
    ik zou zeggen pak een zaag en maak een begin!

    kan je wel verzekeren dat je dit niet op je geweten wilt hebben als je genaait wordt!

    wat heb je trouwens gezegt tegen de gemeente ?
    dat die boom het zonlicht van je wietplant belemmert
    Last edited by GroWForFunN; 17 September 2011, 08:21.

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #3
      Re: boom

      dmv spanbanden de boom teruggeleiden naar de grond, en dan tegelijkertijd op de ocean's 12 methode het appartementencomplex een metertje ophogen...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #4
        Re: boom

        Lijkt me niet heel slim om te doen, maar als je het toch gaat doen: Boor een paar kleine gaatjes en spuit er gif in.
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • member10463
          Banned
          • Sep 2010
          • 510

          #5
          Re: boom

          gewoon acepteren das de beste oplossing
          die boom doet meer voor je buurt dan jij verwacht
          en boom plots dood en dan groen op balkon
          tsja , daar hoef je niet echt snugger voor te zijn om conclusies te trekken
          zul je aardig moeten kweken om die vergoeding op te hoesten
          spijtig dat je wat zon kwijt bent maar tis nu eenmaal zo

          greetz

          ph

          Comment

          • fender
            Retired
            • Nov 2010
            • 375

            #6
            Re: boom

            Springstof, of een rustig natuurgebiedje opzoeken.
            Als je zelf wat aan die boom gaat doen kan je op veel gezever rekenen.
            Of je moet het zo doen dat niemand iets merkt, maarja, lijkt mij niet te doen

            Comment

            • Pugistix
              Senior Stoner
              Member
              • May 2011
              • 38

              #7
              Re: boom

              Accuzuur, werkt perfect

              Comment

              • GroWForFunN
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 205

                #8
                Re: boom

                waarom verhuis je niet gewoon

                Comment

                • Quattro
                  Grower
                  • Jan 2011
                  • 669

                  #9
                  Re: boom

                  Koperen nagels in de boom slaan. Wanneer koper gaat roesten wordt het giftig. Dat vindt de boom niet fijn. Zo kregen wij ook geen vergunning om een boom om te hakken. En dit in onze eigen tuin.

                  Comment

                  • Abel
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 834

                    #10
                    Re: boom

                    bij de boerenbond of tuincentra kan je round-up kopen
                    dit is een heel sterk gifmiddel tegen onkruid,struiken en bomen
                    zou het wel langzaam doen ,want anders hebben ze je door en zit je op de woutenkiep
                    schrapt een klein gedeelte van de boomschors af
                    en smeer daar de round up op

                    Comment

                    • misto
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 1011

                      #11
                      Re: boom

                      al het blad verwijderen, uitgraven, ondersteboven terug in de grond, wortels uitkloppen daarna water geven
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment

                      • GroWForFunN
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 205

                        #12
                        Re: boom

                        hahahahaha mito!!

                        Comment

                        • Abel
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 834

                          #13
                          Re: boom

                          en Mito is de eerste vrijwilleger

                          Comment

                          • boeman
                            T.H.C. Master
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2010
                            • 518

                            #14
                            Re: boom

                            wat voor boom is het ben 7 jaar boom kweeker geweest en ken nogal wat trukjes

                            Comment

                            • easysativa
                              Retired
                              • May 2011
                              • 148

                              #15
                              Re: boom

                              deo + aansteker ?

                              Comment

                              Bezig...