Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • climax
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 200

    #16
    Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

    We noemen hem de monty

    Comment

    • Guusje
      Retired
      • Aug 2011
      • 9

      #17
      Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

      Oorspronkelijk geplaatst door monty
      nominatie vind ik wel op zijn plaats ik lees alle topic maar om deze moest ik wel enorm erg lachen. maak zelf ok ven die rkomme zinnen , maar heb de startpost 7 keer gelezen.
      Oh wat fijn dat ik genomineerd ben ! kan ik wat winnen ?
      En ik maar denken dat het een zonnebloem was.........
      Maar nu even zonder gekheid, ik denk dat we allemaal wel rare dingen hebben zien gebeuren dit jaar zoals te vroeg bloeien en dan gaan reveggen (ikzelf heb dit nog niet eerder meegemaakt, maar dit jaar dus wel) Hier heb ik twee planten die al uitgebloeid zijn en twee die een week geleden pas begonnen zijn terwijl ze het toch allemaal van de zon moeten hebben en dus niet kunstmatig "in de bloei zijn getrokken".
      Maar ja, ik ben ook nog maar een stekje...........

      Grrrrr Guusje

      Comment

      • guerrilla farmer
        Retired
        • Sep 2011
        • 6

        #18
        Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

        7 keer gelezen?
        valt nog mee heb je als je stoned bent haha
        zelf ice o lator gemaakt topspulletje ff rollen

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #19
          Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

          ja guus,

          Gelijk heb je. Als ik de buitentleed zo bekijk gaat dit jaar weer heel late oogst worden voor velen. Hoe noemen ze dat ook alweer een goede lente natte zomer en goude herfst, er is daar een naam voor die ik ff kwijt ben.

          Moest er gewoon om lachen, no offence dude.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

            Zitten er tricomen op je plant?
            Thc bolletjes ik vermoed van niet en dan is het hennep je plant
            God was never on your side..

            Comment

            • Guusje
              Retired
              • Aug 2011
              • 9

              #21
              Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

              @Belladonna
              Er zitten zeker wel trichomen op, kijk maar op de laatste foto aan het begin van de topic !
              Weet iemand wat de uitkomst is als je 2 a 3 weken te vroeg oogst ? gaat dat ten koste van de opbrengst of van de kwaliteit ? of allebei ?

              Grrrrrrr Guusje

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #22
                Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

                Beide. En minder opbrengst en minder potente hars.

                Comment

                • niekfreak88
                  Retired
                  • Jun 2012
                  • 1

                  #23
                  Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

                  DSC_0101.jpg
                  Oorspronkelijk geplaatst door EOG
                  Je ziet dit verschijnsel wanneer je een plant uit de bloei haalt, terug de groei in, echter staat deze mooi in de bloei.

                  Ik vindt het onwaarschijnlijk dat de plant stress heeft.
                  hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag voor je ..ik heb zo'n plant...toen ie klein was had ie al trichomen en leek het of ie bloeide..ik wist het niet goed en heb 'm toch over gepot...
                  nu is het een behoorlijke plant geworden...maar hij ziet er super vreemd uit...inderdaad met maar 1 vinger geen kartels...wel bolletjes bij elke vertakking..bladeren die vreemd gekruld zijn.. wat kan ik hier nu mee?? gewoon laten groeien?? nu maar..een kijken wat ie doet..of heb ik nog andeere keuzes..

                  ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:00 ----------

                  ik zou wel foto bij willen doen maar krijg het niet voor elkaar
                  Last edited by niekfreak88; 9 June 2012, 13:10.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #24
                    Re: Bladeren met 1 vinger, wat voor plant ?

                    Die is vanuit de bloei terug in groei gegaan.
                    Daar is ze een maandje of twee mee bezig, voordat ze weer goed blad aan maakt en echt verder groeit.
                    Maar je kunt ze gewoon laten gaan, aan het eind komt het wel weer goed.

                    alhoewel ze nooit zo groot wordt als ze zou kunnen worden zonder regenereren.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...