Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar om te oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Klaar om te oogsten?

    Oorspronkelijk geplaatst door schaap
    [attachment=5:tgxqs820]30092008(001).jpg[/attachment:tgxqs820][attachment=4:tgxqs820]30092008.jpg[/attachment:tgxqs820][attachment=3:tgxqs820]30092008(006).jpg[/attachment:tgxqs820]

    hallo allemaal,
    ik ben hier voor het eerst,en heb lang lopen zoeken hoe het allemaal werkt..ben er eindelijk achter we hebben in begin mei 4 wietplantjes in de tuin gezet (jack herrer)en het zijn na mijn idee aardige planten geworden..we zijn zaterdag de 27e sept gestopt met voeding geven..we zijn aan het twijfelen.of ze er nu uit mogen, of beter nog even wachten.deze week zijn de weersvoorspellingen niet zo gunstig voor onze schatjes.op de foto's zijn de kristallen niet zo duidelijk zichtbaar,omdat het regende,op het moment dat ze gemaakt werden.de haartjes beginnen al aardig te kleuren,en de kristallen vormen zich tot in de kleine blaadjes..wie kan ons vertellen of we nog even moeten wachten, of eruit...er zijn stropers in de buurt..

    groetjes anita
    [attachment=2:tgxqs820]30092008.jpg[/attachment:tgxqs820][attachment=1:tgxqs820]30092008(001).jpg[/attachment:tgxqs820]
    Attached Files

    Comment


      #17
      Re: Klaar om te oogsten?

      hallo,

      zie jij foto's ? ik denk dat je iets verkeerd doet,

      quote plaatsen helpt dan niet ik zou het opnieuw proberen

      If you wish to attach one or more files enter the details below.
      bladeren ---> en dan add the file ---> onderaan

      gooner,

      Comment


        #18
        Re: Klaar om te oogsten?

        hoi,
        dit zijn dus een paar foto's van onze baby's. als de planten droog zijn, is de thc beter te zien. groetjes anita

        Comment


          #19
          Re: Klaar om te oogsten?

          dat is een heel bos dat je daar staan hebt

          zal precies ook nog even duren

          Comment


            #20
            Re: Klaar om te oogsten?

            HOI,
            ja, zijn idd aardig grote planten geworden
            maar weet dus niet wanneer ik ze kan oogsten..heb zelf het idee dat ze nog wel een week of zelfs 2 moeten staan..wie kan me helpen hiermee
            groetjes anita
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Klaar om te oogsten?

              krijg het nu een beetje onder de knie, de foto's plaatsen..yippie...nu tijd voor un wel toppie trouwens dat je hier al je vragen kan stellen waarvan je de antwoorden zelf niet weet...thxieee


              anita
              Attached Files

              Comment


                #22
                Re: Klaar om te oogsten?

                deze is beter [attachment=0:37jsbbr6]30092008(012).jpg[/attachment:37jsbbr6]
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: Klaar om te oogsten?

                  heb je eventueel foto van de toppen zelf kunnen we beter zien, ongeveer zoiets

                  Comment


                    #24
                    Re: Klaar om te oogsten?

                    hoi,
                    vandaag gaat de schaar in onze plantjes..aangezien het weer slecht blijft, en ze naar mijn mening klaar zijn,maken we er vanavond een gezellige avond van,met natuurlijk een goeie joint , en wat lekkers te eten ..natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van alles..

                    groetjes anita

                    Comment


                      #25
                      Re: Klaar om te oogsten?

                      Hey anita veel plezier vanavond
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Re: Klaar om te oogsten?

                        Ben benieuwd naar picas en het resultaat
                        Greet

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Monsieur View Post
                          de gerijpte, met thc bezette zaaddozen vormen hetgeen waar we het allemaal voor doen

                          [attachment=1:flvkbwsx]Naamloos.jpg[/attachment:flvkbwsx]

                          uit elk van die zaaddozen vertrekken 2 witte haartjes(stampers) die je nu rijkelijk ziet op je toppen, eenmaal de zaadozen volgroeid => oogsten.
                          om het preciezer te weten moet je naar de trichromes kijken, kwantitatief gezien is dan het beste moment om te oogsten

                          [attachment=0:flvkbwsx]When_To_Harvest.jpg[/attachment:flvkbwsx]
                          Zeg dit is pas een duidelijke uitleg hey! toppie!! bedankt

                          Comment

                          Bezig...
                          X