Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spoedhelp gevraagd, mijn plantje gaat naar de eeuuhh... genitaliėn, en nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spoedhelp gevraagd, mijn plantje gaat naar de eeuuhh... genitaliėn, en nu?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ben een beetje in een baalstemming, excuus. Maarrrrr,

    Mijn purple-Power plantje begint te schimmelen. Her en der witte vlekjes, Gisteren alle blad met die vlekjes verwijderd, vandaag zit het er drie keer zo veel.
    Kortom, hoewel de plant niet klaar is (plm 30% van de haartjes begint bruin te worden, de topjes zijn behoorlijk fluffie en de de plant is net zo paars als een voetbalveld...

    Dus, ik kan vandaag wel weer alle blad eruit gaan knippen en morgen weer en dan en dan etc... Schiet niet op.

    Heb dus een aantal opties.

    1: Plant wegflikkeren... Wel snel en effecties, geniet echter niet de voorkeur.
    2: Nu al gaan knippen en laten drogen met de kans dat het tijdens het drogen terugkomt en ik alsnog optie 1 heb.
    3: Nu knippen en watercuren, zodat de schimmel 'doodgaat' en ik uiteindelijk reuk- en smaakloze fluffy topjes over heb.
    4: Een paar topjes die goed zijn eruit knippen, die laten drogen en de rest invriezen en er iceolator hasj van maken op een moment dat ik zo'n ding heb.

    Ik neig een beetje naar optie 4. Puur omdat dat voor nu het minste werk is en waarschijnlijk ik het meeste rendement kan halen uit het plantje. Echter weet ik niet of ik dan bijvoorbeeld troep hasj krijg omdat die schimmel er misschien niet uitgefilterd word...

    Samengevat,

    Wat zouden jullie doen?

    #2


    ---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:45 ----------

    Ik zou 4 doen, maar heb er geen ervaring mee. Er zijn ook bepaalde bestrijdingsmiddelen maar ik weet niet of je die wil gebruiken.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Een aftreksel van de bladeren kan men gebruiken voor het versterken van de conditie van planten, waardoor zij minder vatbaar zijn voor aantastingen van plantenziektes of ongedierte.
                Kiezelzuur vestigt de celstructuur van blad en stengel, waardoor het insecten minder gemakkelijk lukt om het bladoppervlak te vernielen.
                Het besproeien met heermoesthee helpt tegen echte en valse meeldauw en roest.
                Hiervoor moet je de bladeren ca. 20 minuten koken.


                Sowieso niets in je toppen spuiten. Als daar meeldauw inzit zie ik het somber in.
                Zonder foto's blijft het natuurlijk gokwerk..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X