Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenwiet oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenwiet oogsten

    Korting op 420shop
    hallo allemaal ik heb 3 plantjes pp buiten staan en de witte haren beginnen redelijk goed te verkleuren nu is mijn vraag hoelang moet ik ze nog laten staan??
    zie fotos

    alvast bedankt


    2011-09-27 16.34.30.jpg2011-09-27 16.34.58.jpg

    #2
    Re: buitenwiet oogsten

    na meermaals mijn hoofd in een dusdanige positie te hebben gebogen om uw plant te kunnen bekijken...

    lig nu in het revalidatie centrum van de technische universiteit Delft, en daar hebben ze geen internet op de kamer

    kan dus helaas geen reactie plaatsen op uw topic


    ***

    verder lijkt het op de foto wel of :

    1) de plant is net aan in de bloei geschoten en zal nog dik een maand van het lekkere nazomerse weer moeten genieten voordat ie ook maar begin maakt op kans op de schaar
    2) de plant is door het heerlijke klimaat aardig aangetast door een heerlijke overdraagbare aandoening... Botrytis cinerea oftwel toprot

    denk optie 1 , maar is door de foto slecht te zien
    Last edited by HR83; 27 September 2011, 16:37. Reden: komedie ;)
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: buitenwiet oogsten

      als de donder al die fanbladeren terugplakken ! en snel een beetje! foei zeg...staat ze daar zo naakt...

      HR : het revalidatiecentrum van de TU Delft ? daar kom je toch alleen terecht als je voor meer dan 75%procent uit metalen onderdelen bestaat (en piepschuim natuurlijk) ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: buitenwiet oogsten

        Hahaha wat is dit nou opeens voor onzin
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: buitenwiet oogsten

          man, wat is er met je plant gebeurd... je bladeren zijn weg

          daar gaan je toppen

          Comment


            #6
            Re: buitenwiet oogsten

            Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
            Hahaha wat is dit nou opeens voor onzin
            Opeens ? OPEENS ? al 36 jaar onzin (en hier op JD een goeie 1800x onzin) ... schoenmaker blijf bij je leest
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X