wanneer oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • turbo sandra
    Plantje
    • Jun 2011
    • 10

    #1

    wanneer oogsten?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    voor het eerst dit jaar mijn eigen buitenwiet! zien er al goed uit, maar wanneer kan ik oogsten?
    wietplanten 020.jpgwietplanten 022.jpgwietplanten 023.jpg
    groetjes turbo sandra
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #2
    Re: wanneer oogsten?

    Hoy Sandra,

    Zo op het totaaloverzicht van de plant zou ik zeggen dat ze wel nog even kan/mag.
    Echter is de close-up van de top danig wazig waardoor ik moeilijk een oordeel kan vellen. Ik weet niet met welk fototoestel je werkt maar je kunt macro-foto's (heel dicht ingezoomd) maken door op het bloemetjes icoontje te klikken/kiezen. Anders vind je dit wel terug in je menu.

    11-macro.jpg

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • turbo sandra
      Plantje
      • Jun 2011
      • 10

      #3
      Re: wanneer oogsten?

      ok dankje, ik ga een paar nieuwe foto's maken! zet ze er vanmiddag op.....

      Comment

      • THCLOVER
        Banned
        • Apr 2010
        • 206

        #4
        Re: wanneer oogsten?

        ow ik wist dat niet van dat bloemetje
        straks eens proberen

        Comment

        • GroWForFunN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 205

          #5
          Re: wanneer oogsten?

          verrek nooit op gelet op dat icoontje,, ik heb um ook op men cam. strax direct ff kijkn of men fotows der duidelijker van worden!

          Comment

          • DesC
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2011
            • 58

            #6
            Re: wanneer oogsten?

            Ze ziet er goed, laat ze nog maar wat genieten van de goede nazomer.

            groetjes

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: wanneer oogsten?

              Op de macro-stand (bloemetje) hoef je dan niet meer handmatig in te zoomen, op de meeste toestellen kan dat ook niet.
              Je kunt een foto maken van 5-10cm afstand, beetje afhankelijk van je toestel.

              Zolang je geen rot hebt, zou ik de plant zo lang mogelijk laten staan.
              Des te beter (en meer!) wordt de wiet die eraf komt.
              De laatste 2 weken voor de ultieme oogsttijd worden de toppen nog flink dikker.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • turbo sandra
                Plantje
                • Jun 2011
                • 10

                #8
                new pics

                hier de nieuwe fotos maar echt scherper krijg ik ze niet! (dat bloemetje! zit er bij mij niet op, helaas )





                toppen 003.jpgtoppen 002.jpgtoppen 001.jpg

                Comment

                • jeuntje
                  Expert Stoner
                  Member
                  • Feb 2011
                  • 90

                  #9
                  Re: new pics

                  Oorspronkelijk geplaatst door turbo sandra
                  hier de nieuwe fotos maar echt scherper krijg ik ze niet! (dat bloemetje! zit er bij mij niet op, helaas )





                  [ATTACH=CONFIG]92554[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92556[/ATTACH]
                  Mss zit je iets te dichtbij? Ik heb er ook al problemen mee gehad Of mss beweeg je je hand ?
                  Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

                  Comment

                  • pammer
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 34

                    #10
                    Re: wanneer oogsten?

                    zoals je ziet focust de camera zich op de muur en de straat ipv de plant zelf dus ga iets meer naar achter zodat de camera misschien focust op de plant ipv straat/muur .

                    Comment

                    • turbo sandra
                      Plantje
                      • Jun 2011
                      • 10

                      #11
                      Re: wanneer oogsten?

                      ok, vraagje : 2 v/d 6 planten vertonen veel bruine haartjes. ik las dat als 70% v/d haartjes bruin zijn, je de planten kunt oogsten. deze 2 planten sowieso al 70-90% bruine haartjes dus wat moet ik doen? ze oogsten (het weer wordt er geloof ik niet echt meer beter op) of zoals QnQ schreef nog 2 weken wachten?

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #12
                        Re: wanneer oogsten?

                        Die haartjes zeggen niks, de trichomen moet je bekijken. Dan weet je het juiste oogstmoment.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: wanneer oogsten?

                          Zit er wel thc op jou plant van die glimmende plakkerige bolletjes?
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • easysativa
                            Retired
                            • May 2011
                            • 148

                            #14
                            Re: wanneer oogsten?

                            Ik grijp effe in op dit topick , ik heb zo een trichome scope gekocht via een growshop , het is 60x , ik zie er geen reet door :s

                            Comment

                            • THCLOVER
                              Banned
                              • Apr 2010
                              • 206

                              #15
                              Re: wanneer oogsten?

                              ja stel je hem wwel goed in sativa
                              vriendelijke groeten thclover

                              Comment

                              Bezig...