Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue mystic amnesia haze white widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blue mystic amnesia haze white widow

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik heb 3 soorten planten buiten staan waarvan allemaal puur natuur gekweekt zonder groei en bloeimiddel.
    Mijn bloeifase is rond 22 augustus ingegaan zeg maar nu een maand verder vraag ik mij af hoelang ik moet wachten
    om uiteindelijk te kunnen harvesten.De linkse plant is de blue mystic de kleine middel plant is de haze die is nog niet klaar zie ik ook wel
    en de grootste plant is de white widow kunnen jullie mij een goede raad geven wanneer ik eventueel de blue en de white kan harvesten?
    Aangezien de volgende dagen slecht weer op komst is en de temperatuur zal dalen enzo. Alle reacties zijn uiteraard van harte welkom zowel positief al negatief want al doende leert men
    DSC01783.jpgDSC01784.jpgDSC01785.jpgDSC01786.jpgDSC01787.jpgDSC01788.jpgDSC01789.jpg

    #2
    Re: Blue mystic amnesia haze white widow

    wacht maar nog een week of drie

    Comment


      #3
      Zou nog minstens 3 weken wachten ja

      Comment


        #4
        Re: Blue mystic amnesia haze white widow

        Blue mystic staat voor 10 weken bloeitijd, Amnesia haze staat voor 12 weken, als je die van RQ hebt.
        Je kunt dus nog rustig een maand gaan zitten staren naar je planten, als je ze zolang rotvrij houdt.
        De precieze oogsttijd kunnen we niet bepalen van zulke foto's.
        Daarvoor zul je zelf de trichomen moeten bekijken door een microscoopje, of minimaal 30x loepje.

        Als ik je een tip mag geven, let volgend jaar ook op de bloeitijden als je een wietje uitzoekt om buiten te zetten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Blue mystic amnesia haze white widow

          Bedankt voor de nuttige informatie

          Comment

          Bezig...
          X