Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onrijpe wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onrijpe wiet

    Korting op 420shop
    jow , heeft iemand ervaringen met het roken van onrijpe wiet ?
    Ik denk niet dat ze het overleefd na dit zomerse week , ik denk dat ik verplicht moet oogsten wegens rot op week 6 (op paksje staat dat ze 7 weken bloeidt)
    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/attachment.php?attachmentid=92580&d=1317406002
    (
    ze wordt uiteraard wel volgens het boekje gedroogd en gecured)

    #2
    Re: onrijpe wiet

    toprot eruit knippen en dusnoods ja oogsten zal wel niet zo vet zijn maar je ziet wel hoe ie smaakt
    vriendelijke groeten thclover

    Comment


      #3
      Re: onrijpe wiet

      is dan gewoon niet zo sterk > lekker voor wietboter
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: onrijpe wiet

        Mocht de wiet die je te vroeg oost niet goed smaakt of niet sterk genoeg is om lekker stoned te worden, kan je er wietboter of hasj van maken
        Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

        Comment


          #5
          Re: onrijpe wiet

          Ik heb dit ook al gehad en heb gewoon de top rot eruit geknipt en verder laten bloeien. Dan verschillende PC fannetjes gebruikt om elke top of deel van de plant waar de rot ingezeten had rechtstreeks met lucht te bestralen; de rot is toen niet verder verspreid.

          1 week te weinig bloeien; lijkt me toch niet zo dramatisch kwa invloed op kwaliteit - zal wat minder sterk zijn. Ik oogste in het begin door onwetendheid altijd te vroeg, en was nog prima spul

          Comment


            #6
            Re: onrijpe wiet

            Zo te zien moeten ze nog wel wat langer dan een weekje.
            Die sprookjes die op 'n pakje staan gelooft toch niemand meer ?

            Als het echt niet anders kan, en je geen andere uitweg ziet, dan moet je maar oogsten, maar erg potent zal die niet zijn denk ik.
            Heb je de trichomen al eens bekeken ? Die vertellen je meteen wat je oogst, als je knipt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: onrijpe wiet

              Het aantal weken op het pakje is "een richtlijn", die meestal net ff iets korter is gemaakt om verkoop redenen.
              Tel er minimaal een week of zelfs 2-3 bij op dan zit je goed qua oogsttijd. Net naar gelang hoe je je wietje het liefst hebt.
              Neem Q's advies ter harte over de trichomen opmerking!
              Bekijk die eens, easy.

              Comment


                #8
                Re: onrijpe wiet

                Vandaag heelrijk weer, bbq , zonnetje , bier, en jaja mijn wiet! , ik heb een top afgeknipt (3.4g droog) , 1 uur in de oven op 45 graden, smaak viel mee, stampes vol thc, Iedereen APEN stoned niet normaal. Dit is te vergelijken met lampen wiet (serre + heerlijke nazomer + hesi voeding = kanjerwiet)

                Comment


                  #9
                  Re: onrijpe wiet

                  dus niet onrijp
                  leuk voor je!

                  smoke ze

                  Comment


                    #10
                    Re: onrijpe wiet

                    heb jij je wiet in de oven gestopt dan smaak die toch niet meer
                    hebben er meer mensen dit al gedaan?

                    Comment


                      #11
                      Re: onrijpe wiet

                      Oorspronkelijk geplaatst door easysativa View Post
                      Dit is te vergelijken met lampen wiet (serre + heerlijke nazomer + hesi voeding = kanjerwiet)
                      Dan vraag ik me af wat je gewent bent betreft de lampen wiet.

                      gr Q

                      Comment


                        #12
                        Re: onrijpe wiet

                        Wiet in een oven gedroogd om het te testen, ja zeker.
                        Smaakt gaat wel achteruit(vind ik) maar je hebt dan wel een idee van hoe stoned je ervan word.
                        Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

                        Comment


                          #13
                          Re: onrijpe wiet

                          Tussen goedgedroogde binnenwiet en snel-gedroogde buitenwiet uit de oven zit toch wel een wereld van verschil hoor.
                          Net zoiets als pizza van een goeie pizzeria, en de Margherita van 3 euro bij de Spar.
                          Zit ook tomaat op allebei.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: onrijpe wiet

                            zonde van je top als je die ovendroogt hang hem dan op zolder met kacheltje voor enkele dagen maar toch niet in de oven
                            wat hoor je hier toch allemaal micro drogers ovendrogers en hardeschijf drogers ga naar schop koop je e zak wiet en droog je wiet normaal
                            vriendelijke groeten thclover

                            Comment


                              #15
                              Re: onrijpe wiet

                              Het was idd een tester. En ik ben een belg dus ik ga niet veel langst de shop. (te ver).
                              En het was zeker geen zonden, het maakte de avond leuker , en ik moest die top toch vroeg of laat afhakken omdat ze tegen de raam van de serre aan het groeien was, groetjeus.

                              Smaak was idd wel burny , maar viel te roken. Maar kwa thc stertke was ie wel a la piecemaker.

                              Comment

                              Bezig...
                              X