Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatbloeiers: oogsttijd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laatbloeiers: oogsttijd

    Korting op 420shop
    Hello, ik heb 2 buitenkweek plantjes, 1 auto en 1 gewone.
    Nu zit ik met een vraagje... Mijn planten waren laatbloeiers sowiso dus zal het nog eventjes duren.
    Als je toppen vergroten, dan krijg je witte haartjes aan de toppen die 'rechtopstaan'... In de evolutie van de bloei worden deze bruin, toch?
    Wel kan iemand een ruwe schatting geven hoelang het duurt nadat de witte haartjes bruin zijn geworden voor de oogst?

    Het weer was fantastisch deze week en dit blijft nog enkele dagen houden maar daarna zal het weer 10 graden minder zijn dus misschien dat het beter is vroeg te oogsten..!?

    #2
    Hoi, je moet naar de trichomen kijken is mij verteld, de kleine harsbolletje op de bloemen en top blaadjes. Als je meer stoned van je wiet wilt worden moeten deze meer amber gekleurd zijn er zijn verschillende onderwerpen hierover zoek maar op trichomen. Of het verstandig is om vroeg te oogsten voor de weeromslag zou ik ook graag willen weten, mijn buitenplanten zouden half oktober oogstrijp kunnen zijn misschien zelfs iets later.
    Last edited by abyker; 1 October 2011, 19:25.
    Groet

    Comment


      #3
      Re: Laatbloeiers: oogsttijd

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes

      hier is het te vinden
      Guerrilla: 2013
      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
      Neem een kijkje en reageer

      Comment


        #4
        Re: Laatbloeiers: oogsttijd

        hangt wel van je soort plant af, maar ik reken met m'n reguliere guerillaPP's wel op een week of 4 nog

        dit nazomertje heeft ze goed gedaan iig
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Laatbloeiers: oogsttijd

          Oorspronkelijk geplaatst door pammer View Post
          Hello, ik heb 2 buitenkweek plantjes, 1 auto en 1 gewone.
          Nu zit ik met een vraagje... Mijn planten waren laatbloeiers sowiso dus zal het nog eventjes duren.
          Als je toppen vergroten, dan krijg je witte haartjes aan de toppen die 'rechtopstaan'... In de evolutie van de bloei worden deze bruin, toch?
          Wel kan iemand een ruwe schatting geven hoelang het duurt nadat de witte haartjes bruin zijn geworden voor de oogst?

          Het weer was fantastisch deze week en dit blijft nog enkele dagen houden maar daarna zal het weer 10 graden minder zijn dus misschien dat het beter is vroeg te oogsten..!?
          beter wacht je nog een week of 6 en post je er een foto bij.

          Comment

          Bezig...
          X