Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik begin met mijn eerste kweek, ik heb van een vriend een mannelijk plantje gekocht.
    Ik weet dat aan de man geen top groeit, maar wel zaadjes waar je weer nieuwe plantjes uit kunt kweken. (hoorde ik!)
    Bovendien is dit om ervaring op te doen, zodat ik volgend zeisoen met een vrouwelijk plantje kan beginnen.

    Ik las op het internet dat je beter niet met Pokon kon voeden? Want er stond 'Wat je de plant geeft rook je ook weer op'
    En dat je 'hoofdpijn-wiet' eruit kon kweken?
    Maar in dit geval rook je toch helemaal niets op omdat het een mannelijk plant is?

    grz,

    #2
    Re: Voeding

    Oorspronkelijk geplaatst door jappie
    "Ik begin met mijn eerste kweek, ik heb van een vriend een mannelijk plantje gekocht.
    Ik weet dat aan de man geen top groeit, maar wel zaadjes waar je weer nieuwe plantjes uit kunt kweken. (hoorde ik!)"
    Nee, dat klopt niet.

    Zie het als mensen, de mannen leveren het zaad en de vrouwen zorgen daarmee voor nageslachten.

    Een mannelijke cannabis plant, produceert stuifmeel. Hiermee kun je de stampers van de vrouwelijke cannabis plant bevruchten, deze (het vrouwtje) zal dan zaad gaan maken.

    Over het bestuiven van planten staat genoeg informatie, gebruik bijvoorbeeld de zoekfunctie
    Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:19.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Voeding

      Oke dankjewel!
      En weet je ook iets over de voeding?

      grz

      Comment


        #4
        Re: Voeding

        Dat van dat hoofdpijn wiet weet ik niet, heb wel eens gehoord dat wiet van een Hermafrodiet (= mannetje + vrouwtje ) voor koppijn kon zorgen. Of dat zo is > no idea.


        En dat van Pokon. Dat klopt ook, je kunt beter geen Pokon gebruiken omdat daar bestanddelen inzitten die je liever niet binnen krijgt. De biologische Pokon kun je echter wel gebruiken.
        Als je niks met je mannetje wilt gaan doen, kun je hem dan wel Pokon geven, je eet/rookt/drinkt hem tenslotte niet op. Ik zou wel eerst experimenteren met kleine hoeveelheden, wanneer je plant het dan niet aan kan, kun je nog altijd stoppen.


        Oja, je kunt natuurlijk wel het stuifmeel van deze plant bewaren. Stel deze is uitgebloeid, dan laat je hem net zo drogen als bij de vrouwelijke. Je hangt hem dus op zijn kop, dan kun je er iets onder leggen wat het stuifmeel opvangt. Je opgevangen stuifmeel kun je dan bewaren, om later 'n vrouwtje te bevruchten.

        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Voeding

          Ontzettend bedankt,
          oja en als de pokon niet werkt maar overgaan op koeienmest?

          grz

          Comment


            #6
            Re: Voeding

            meststoffen

            Dat gaat over mest

            Als je daar niet genoeg aan hebt, gebruik je de 'SEARCH' button.
            Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:20.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Voeding

              En deze over zaad het-eigenlijke-zaaienzaad-en-stuuifmeel

              Hoofdpijn kan je enkel krijgen van vervuilde wiet, verzwaard met glas, ijzervijlsel en noem maar op wat ze allemaal uitvinden, zelfs haarlak heb ik onlangs gehoord.

              Grtz
              Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:21.

              Comment


                #8
                Re: Voeding

                dankjewel, nuttige informatie!

                Comment

                Bezig...
                X