verwijderen van grote bladeren???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belleter
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2008
    • 26

    #1

    verwijderen van grote bladeren???

    Korting op 420shop
    hoi
    mijn super skunk staat nu volop in bloei en zou het een goed idee zijn om de grote bladeren te verwijderen zodat de zon die nu volop hier schijnt beter bij de toppen kan komen zo kan ook de sapcirculatie beter beter naar de toppen gaan
    wat denken jullie???
  • belleter
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2008
    • 26

    #2
    Re: verwijderen van grote bladeren???

    en hoe komt het steeds als ik een bericht ingeef dat er steeds een klein zwart bolletje bij men bericht staat iets wat ik niet zie bij de andere

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: verwijderen van grote bladeren???

      Hier en daar een blad van boven de bloemen weg halen kan zeker geen kwaad. Zo lang het maar geen kale kip word .

      Grtz

      Comment

      • jappie
        Advanced Stoner
        Member
        • Sep 2008
        • 54

        #4
        Re: verwijderen van grote bladeren???

        dat zwarte bolletje staat er omdat het je eigen post is! correct me when im wrong.

        Comment

        • jappie
          Advanced Stoner
          Member
          • Sep 2008
          • 54

          #5
          Re: verwijderen van grote bladeren???

          maar het kan er ook staan als je er gereageerd hebt.

          Comment

          • janleuri
            Retired
            • Oct 2008
            • 1131

            #6
            dat zwarte bolletje onder te T van thanked straat er voor je respect level, als je veel mensen helpt word dat bolletje groen, door met je muis erop te gaan staan kan je zien in welk stadium die persoon is.

            Comment

            Bezig...