Kan ik al bijna oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Kan ik al bijna oogsten?

    Wat vinden we van wat ?
    Dat je niet de moeite neemt om naar de trichomen te kijken ? Dat vind ik niet zo slim.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #17
      Re: Kan ik al bijna oogsten?

      Oogst ze dan maar, dan is het leed geleden.....

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Kan ik al bijna oogsten?

        Je bent je ervan bewust dat het vol meeldauw zit¿

        Comment

        • Jori1993
          Expert Stoner
          Member
          • Jul 2011
          • 90

          #19
          Re: Kan ik al bijna oogsten?

          Oorspronkelijk geplaatst door monty
          Je bent je ervan bewust dat het vol meeldauw zit¿
          Dit zei ik een aantal reacties hierboven ook al maar is niet op gereageerd.

          Comment

          • Sjekske
            Retired
            • Oct 2011
            • 5

            #20
            Het is niet heel uitgebreid de meeldauw en de plant word vandaag geoogst. Wel opgezocht of de schimmel schadelijk is indien je het binnen krijgt, volgens een aantal bronnen is het niet schadelijk..

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #21
              Re: Kan ik al bijna oogsten?

              Smaakt de schimmelwiet¿

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #22
                Re: Kan ik al bijna oogsten?

                4 Week geleden laatst gesignaleerd op JD, na de oogst niet weer gezien, dus verwacht geen antwoord meer. De buit is binnen.....
                Gesloten.

                Comment

                Bezig...