Is het al zo ver?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • josvt
    Retired
    • Sep 2011
    • 7

    #1

    Is het al zo ver?

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Ik heb van de zomer 1 plantje in de tuin gehad.
    Volgens mij begint ie al aardig op te schieten maar heb eigenlijk zo goed als geen ervaring met kweken.
    Nu vroeg ik me af of jullie konden zien aan mijn foto's of ik mijn plant moet gaan oogsten of dat ik nog moet gaan wachten.
    Misschien is het een domme vraag, maar ik heb er gewoon (nog) niet echt verstand van. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven! Alvast hartstikke bedankt allemaal!

    ps. Het is als het goed is een white widow. Een vriend van me had er 6, daarom heb ik er 1 gekregen.
    Attached Files
  • nowv
    Expert Stoner
    Member
    • May 2011
    • 88

    #2
    Re: Is het al zo ver?

    poeh wel weinig blad zeg.
    het is moeilijk om zo te schatten, beter kun je naar trichomes kijken(zoekfunctie), maar ik zou zeggen nog een weekje ongeveer. woensdag word het beter weer dus ik zou als ik jou was je plant nog fftjes van dat weer laten genieten voor het oogsten.
    oogsten met volle maan schijnt ook een goede invloed te hebben. volgens mij zijn volgens de maankalender de beste oogstijden 19,20,21 oktober

    Comment

    • josvt
      Retired
      • Sep 2011
      • 7

      #3
      Re: Is het al zo ver?

      Is het erg dat ze weinig blad hebben? en is er al een schatting te maken hoe veel er vanaf te halen valt? Bedankt voor je reactie!

      Comment

      • nowv
        Expert Stoner
        Member
        • May 2011
        • 88

        #4
        Re: Is het al zo ver?

        nouja in principe hoef je je nu geen zorgen meer te maken over de hoeveelheid blad, zo alleen maar makkelijker met oogsten. mar over het algemeen is weinig blad niet egt goed voor de plant(krijgt snel tekorten).
        Ik zou je egt niet kunnen vertellen hoe veel je er af gaat halen. Reken gewoon op een klein beetje dan kan het nooit tegenvallen

        Comment

        • josvt
          Retired
          • Sep 2011
          • 7

          #5
          Re: Is het al zo ver?

          Das waar, volgende week zie ik t vanzelf wel
          Mocht er iemand nog tips of commentaar hebben over wat ik nog kan/moet doen hoor ik t graag.

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #6
            Re: Is het al zo ver?

            Oorspronkelijk geplaatst door josvt
            en is er al een schatting te maken hoe veel er vanaf te halen valt?
            10kg op zen minst
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • josvt
              Retired
              • Sep 2011
              • 7

              #7
              Re: Is het al zo ver?

              bedankt voor deze bruikbare opmerking :s
              Zo'n rare vraag is het toch niet, ik ben gewoon benieuwd en heb er geen ervaring mee

              Comment

              • Silve R
                Chronic Stoner
                • Sep 2010
                • 193

                #8
                Re: Is het al zo ver?

                Volgens mij kan die nog een goeie 2tal weken staan, kijk wat naar het weer en eventuele rot, probeer de trichomen eens te bekijken met een vergrootglas
                je kan altijd zeiltje hangen boven de plant, dan kan ie wat langer "rotvrij" staan..
                Ik gok op een kleine 20gr opbrengst, droog weliswaar
                Succes

                Comment

                • josvt
                  Retired
                  • Sep 2011
                  • 7

                  #9
                  Re: Is het al zo ver?

                  Ik ga het sowieso tot maandag de 17e laten staan, daarna komt er weer een natte periode aan volgens mij.
                  Is er eigenlijk iets wat je de laatste dagen met de plant moet doen voor het oogsten? Of gewoon een beetje water geven tot het einde?

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Is het al zo ver?

                    Op je knietjes ernaast gaan zitten en lieve woordjes fluisteren.

                    (weinig blad = weinig energie = kleinere toppen = minder kwaliteit)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • josvt
                      Retired
                      • Sep 2011
                      • 7

                      #11
                      Re: Is het al zo ver?

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                      Op je knietjes ernaast gaan zitten en lieve woordjes fluisteren.
                      Ik zal het eens proberen

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Is het al zo ver?

                        Heeft het geholpen¿

                        Comment

                        Bezig...