Buiten plant - slecht weer :-(

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Animal
    Retired
    • Oct 2011
    • 1

    #1

    Buiten plant - slecht weer :-(

    Korting op 420shop
    Het regent hier alweer een paar dagen bijna onafgebroken.

    Er zitten veel toppen in maar nog eigenlijk niet volgroeid..

    Hoeveel slecht weer kunnen mijn planten nog hebben??

    Is nu oogsten een goede optie ??


    Groet Animal
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Buiten plant - slecht weer

    Welke soort / hoeveel weken bloei?
    Te vroeg oogsten heeft geen zin, heb je niks te roken, want er zit niks op of aan....zonde van je moeite.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #3
      Re: Buiten plant - slecht weer

      Kan je em ni binnen afbloeien onder een lamp? Welkom verder...
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Buiten plant - slecht weer

        welkom, te vroeg oogsten is geen optie
        Last edited by monty; 15 October 2011, 21:14.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: Buiten plant - slecht weer

          Denk je da je planten smelten van de regen ?
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...