Mededeling

Collapse
No announcement yet.

suikerwater als voeding in de laatste week?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

suikerwater als voeding in de laatste week?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Twee van mijn dames beginnen oogstrijp te worden dacht ik.
    Ik heb de trichomen bekeken en die beginnen amberkleurig te worden.
    dit zie ik overigens alleen in de top gebeuren. de topjes daaronder zijn nog milcky en
    daar weer onder nog transparant. Ik dacht de hoge toppen te oogsten de rest nog even te laten zitten.
    Is dit een goed idee?
    Waar ik eigenlijk wil weten ogf het inderdaad goed is om de oogstrijpe plant de laatste waterbeurt te vervangen door suikerwater? Zin of Onzin? Dit gebeurt toch ook al tijdens de eerste week drogen! Ik begrijp het dus ff niet.
    Wat betreft het oogsten. Ik heb één top gisteren geoogst, maar weet eigenlijk niet goed hoe te knippen.
    Ik heb de meeste blaadjes verwijderd die makelijk zichtbaar waren maar de blaadjes die strak in de top groeien nog niet.
    Er zat zoveel ambere thc op dat ik die heb laten zitten. Nu weet ik niet of ik daar goed aan heb gedaan.
    Hij hangt op een pikdonkere zolder te drogen waarvan ik snacht het raam open zet om het drogen te vertragen.
    Dit omdat ik de temperatuur probeer te drukken tot 17 a 18 graden. en de luchtvochtigheid te reguleren. Doe ik dit goed?

Ik heb tevens een fles pk 13 14 gekocht en hiermee bemest. Ik las op een andere topic dat dit wel nodig was in de bloeifase! Mijn potgrond is nu aardig arm geworden ondanks de goede bemesting met canna bio flores. De verhoudingen hierin waren erg laag npk 2 2.5 5 vandaar de bij bemesting met pk 13 14. Ik laat de ontwikkelingen nog wel weten. Lijkt me ook handig voor andere thuiskwekers.
    Kan ik de bloeistimulator en de bio flores en de pk 13 14 samen mengen in het water of moet dat appart?

Sorry voor de grote hoeveelheid vragen.

Bedankt en greetz sijp

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X