Man of vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TurboLaurens
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 214

    #1

    Man of vrouw?

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben een beginner dus vandaar deze vraag
    is dit een man of ene vrouw?
    zie hier
    [IMG=http://img822.imageshack.us/img822/200/img1725w.jpg][/IMG]
    Uploaded with ImageShack.us

    [IMG=http://img5.imageshack.us/img5/7337/img1726gk.jpg][/IMG]
    Uploaded with ImageShack.us

    [IMG=http://img706.imageshack.us/img706/2655/img1727s.jpg][/IMG]
    Uploaded with ImageShack.us


    alvast bedankt!!! Laurens
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: Man of vrouw?

    Het is een man
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • TurboLaurens
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 214

      #3
      Re: Man of vrouw?

      100%? zeker dat het een man is?

      Comment

      • justforfun
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2010
        • 553

        #4
        Re: Man of vrouw?

        Tsja...... Zelf een halve leek als mij kan dit zien.
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #5
          Re: Man of vrouw?

          duidelijk man en in een ver stadium...
          sigpic

          Comment

          • TurboLaurens
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2011
            • 214

            #6
            Re: Man of vrouw?

            dan denk ik dat het ene kruising is
            omdat ze bij de smartshop steeds zeiden is een vrouw
            maar toen ik zag dat de toppen raar gingen doen dacht ik dat er wat loos was ken merken van een vrouw en een man

            ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

            kan ik er nog wat mee zaadjes ofz??
            of is het verspilde energie en kosten?

            groeten

            Comment

            • mister frank
              Retired
              • Nov 2009
              • 785

              #7
              Re: Man of vrouw?

              stuifmeel opvangen
              veel zaadjes gaan er niet aankomen een man
              wordt toch ook niet zwanger

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: Man of vrouw?

                Zeer zeker een 100% man!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Man of vrouw?

                  Die is al een paar maanden man. En je begon nu pas te twijfelen ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • TurboLaurens
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 214

                    #10
                    Re: Man of vrouw?

                    ja komt omdat ze zeiden is vrouw dan neem je dat aan tot ik beetje ging neuze
                    maar komen er nog een paar zaadjes aan of dat ook niet?
                    waat komen die zaadjes als ze komen?

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: Man of vrouw?

                      Mannen produceren geen zaad enkel stuifmeel. Een vrouw draagt zaden. Net zoals jij niet zwanger word. Beetje basis biologie is wel vereist jongeman.

                      Comment

                      • TurboLaurens
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 214

                        #12
                        Re: Man of vrouw?

                        haha, oke bedankt jongens.
                        ik dacht miss zit het bij die plantjes anders

                        gr

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: Man of vrouw?

                          Opgelost.

                          Comment

                          Bezig...