Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer beginnen?

    Korting op 420shop
    wanneer moet je nou eigenlijk beginnnen met het ontkiemen van je zaadjes ? het is nu september .. kan je dan niet in november je zaadjes ontkiemen en binnen laten groeien eerst en rond februari ze buiten zetten ? of moet je daar allemaal echt mee beginnen in februari zelf al ?

    #2
    Re: wanneer beginnen?

    ik denk dat dat een beetje vroeg is, ik ga ergens begin maart beginnen zodat ik ze in april kan buiten zetten en in juli kan beginnen met verduisteren

    gooner,

    Comment


      #3
      Re: wanneer beginnen?

      als je nu al gaat voorgroeien dan gaat je plant echt een mega boom worde man
      je moet er dan rekening mee houde dat hij nog door de deur moet en dat je hem gaat kunnen overpotten.
      en februari is wat te vroeg om buiten te zetten denk ik ik zou pas in maart het buiten zetten.
      grtz

      Comment


        #4
        Re: wanneer beginnen?

        voorgroeien kan, maar dan zul je haar onder de lamp moeten houden, buiten is er steeds minder licht, overigens zul je ze meerdere maanden moeten laten voorgroeien onder de lamp, en dat doet het plan voor een gigantische struik toch wel wat in het water vallen niet?

        dus als je plaats heb om je plant maanden voor te laten groeien kun je net zo goed aan een binnenkweek beginnen

        mijn raad wacht nog even met zaaien (tot februarie)

        Grtzzz

        Comment

        Bezig...
        X