Wiet niet in de tuin.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ruben45

    #1

    Wiet niet in de tuin.

    Korting op 420shop
    Zou je naast een treinspoor of iets dergelijks waar niemand komt en wat ook niemand ziet ( ook niet vanuit de trein ) planten kunnen neerzetten en dan nog gewoon een leuke opbrengst hebben?
    Of is het op zo een plek niet geschikt op een of andere manier?

    Alvast bedankt.
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: Wiet niet in de tuin.

    uitproberen Ruben, dat werkt het beste. Teveel hangt namelijk af van de lokale grondkwaliteit, voedingssituatie, aanwezigheid van water, licht, ga zo maar door.

    leuk dat je lid van dit forum bent geworden > stel jezelf even voor in de member intro sectie
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #3
      Re: Wiet niet in de tuin.

      Naast het spoor is nu niet de ideale locatie. Het spoor wordt permanent onderhouden en gecontroleerd. Stel dat je planten ontdekt en gerooid worden. Wellicht spring je dan uit frustratie voor de trein en dat vind ik zielig (voor de machinist)
      Last edited by Xtreme; 20 November 2011, 14:36.

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #4
        Re: Wiet niet in de tuin.

        langs het spoor is niet de beste plek ivm spoorzoekers

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Wiet niet in de tuin.

          NS is idd een van de grootste grond bezitters maar zoals gezegd word deze grond heel goed gecontroleerd en ja bespoten!

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Wiet niet in de tuin.

            Alles kan
            God was never on your side..

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #7
              Re: Wiet niet in de tuin.

              melkkan, sapkan, waterkan, Wim Kan.

              Comment

              • misto
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 1011

                #8
                Re: Wiet niet in de tuin.

                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Wiet niet in de tuin.

                  Comment

                  • carp diem
                    Retired
                    • Aug 2011
                    • 2

                    #10
                    Re: Wiet niet in de tuin.

                    langs het spoor wordt je voor koperdief aangezien de laatste tijd.....geen aanrader...

                    Comment

                    Bezig...